חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח בריאות פרטי - כי הבריאות היא תמיד מעל הכל

מאת: neri bennunרפואה30/01/20121027 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

על פי החוק במדינת ישראל, כל אזרח מחויב לרכוש ביטוח בריאות דרך קופת החולים שלו. ביטוח בריאות זה אמור לספק לכל אדם את השירותים הרפואיים הבסיסיים להם הוא עלול להזדקק. טיפול רפואי הוא דבר אשר עלול לעלות כסף רב. רכישת ביטוח בריאות אמורה לספק לנו שירותי בריאות יקרים במחירים מוזלים, כך שכל אחד מאיתנו יוכל ליהנות מן השירותים הרפואיים להם הוא זקוק. כפי שניתן להבין, ביטוח בריאות הוא דבר חשוב מאין כמוהו, ומהווה מרכיב בסיסי בחיים של כל אחד ואחת מאיתנו. יחד עם זאת, ביטוח הבריאות אותו אנו מחויבים לרכוש על פי החוק במדינת ישראל, הוא ביטוח בריאות חסר. מדי שנה אנו עדים לקיצוצים נוספים בסל התרופות שלנו. פירוש הדבר הוא שמדי שנה הטיפולים אותם אנו זכאים לקבל במסגרת אותו ביטוח בריאות אותו רכשנו, הולכים ומצטמצמים.

ביטוח בריאות פרטי- להיות מכוסים בכל מצב

על מנת שנוכל לדאוג לבריאות שלנו בצורה הטובה ביותר, אסור לנו להסתפק באותו ביטוח בריאות חובה. בימינו, חברות הביטוח השונות מציעות פוליסות ביטוח בריאות פרטי. ביטוח בריאות פרטי הוא ביטוח בריאות אשר לא כפוף לקופות החולים השונות. מטרתו היא לספק לנו כיסוי כספי על שירותי בריאות נוספים, אשר אותם אנו לא מקבלים דרך קופת החולים. שירותים אלו מגוונים ומשתנים מביטוח לביטוח. פעמים רבות הם כוללים תרופות מיוחדות, טיפולים וניתוחים בחו"ל ופגישות עם רופאים מומחים, אשר אינם שייכים לקופת החולים שלנו. באמצעות רכישת ביטוח בריאות פרטי, אנו יכולים לדאוג שבעתיד נוכל לקבל את כל הטיפולים הרפואיים להם אנו עלולים להזדקק.

מה חשוב לבדוק בבואנו לרכוש ביטוח בריאות?

בבואנו לרכוש ביטוח בריאות פרטי, אנו חייבים לעשות זאת בצורה חכמה ואחראית. היתרון הגדול בביטוח בריאות פרטי הוא שמדובר בביטוח גמיש. אנו יכולים להתאים את ביטוח הבריאות אותו אנו רוכשים לדרישותינו ולמצבנו הרפואי. על כן, כשאנו באים לרכוש רפואי פרטי, חשוב לעשות זאת תוך מעבר על התיק הרפואי שלנו ומודעות לבעיות הרפואיות ולטיפולים הרפואיים להם אנו עלולים להזדקק. כמו כן, חשוב לרכוש פוליסה אשר ניתן לעדכן אותה במשך הזמן. מצבנו הרפואי משתנה כל הזמן, ועלינו לדאוג להיות מכוסים בכל רגע נתון.

לסיכום, ביטוח רפואי פרטי הוא כלי חשוב ביותר שיש בידנו, על מנת לדאוג לבריאותנו. במציאות בה הזכויות הרפואיות להן אנו זכאים הולכות ומצטמצמות יותר ויותר, אנשים רבים מבינים כי הדרך הטובה ביותר לשמור על הבריאות שלנו, היא רכישת ביטוח רפואי פרטי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלוגר וכותב מאמרים בנושאי צרכנות חכמה, ודרכים יעילות לחסוך

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת neri bennun

מאת: neri bennunבניית אתרים04/10/125716 צפיות
אחת השפות הנפוצות והשמישות ביותר כיום היא שפת html שפירושה הוא Hyper Text Markup Language, כלומר השפה שבה נכתבים דפי האינטרנט ברובם. לימוד html מאפשר לכם ללמוד לכתוב בשפה שניתן לכתוב בה כמעט בכל כלי או פלטפורמה טקסטואלית ואפילו בכלים גרפיים.

מאת: neri bennunלימודי תעודה ומקצוע04/10/126003 צפיות
BI הם ראשי תיבות של "בינה עסקית", או באנגלית - Business Intelligence. מה פירוש הדבר? מה עומד מאחורי השם המפוצץ הזה?

מאת: neri bennunסרטן04/10/122775 צפיות
אחד מסוגי הסרטן השכיחים ביותר כיום בעולם כולו הוא סרטן הערמונית. למרות שכיחותו, הגורמים אליו אינם ברורים.

מאת: neri bennunמיניות ובריאות מינית04/10/121270 צפיות
האיידס היא מחלה חדשה יחסית והיא התגלתה בשנות השמונים של המאה העשרים. . כיום ידוע כי המחלה איננה מחלת מין כלל, אלא שהיא עוברת באמצעות הדם

מאת: neri bennunרפואה משלימה03/10/122756 צפיות
הרפואה המשלימה תופסת תאוצה בשנים האחרונות וגם מוסדות רפואיים מערביים פתחו שעריהם לשיטות רפואה משלימה. ההתרחקות משימוש באמצעים טבעיים כמקור לשיפור הבריאות הביא את הרפואה המודרנית לשימוש בכימיקאלים הנמצאים בבסיס התרופות המערביות המודרניות.

מאת: neri bennunסרטן03/10/122804 צפיות
סרטן מאופיין כמחלה שבא התאים בגוף אינם מתחלקים באופן שווה ובאופן שאינו נשלט. אסופת התאים יוצרת גידול ממאיר באותו המקום או שהם מתקדמים למקומות שונים בגוף. לתופעה זו קוראים גם גרורות של הסרטן.

מאת: neri bennunשוק ההון01/07/121248 צפיות
כל אדם אשר עיניו בראשו יודע כי יגיע לגיל בו לא יוכל להמשיך לעבוד. אך על מנת שיוכל להזדקן בכבוד מתעורר הצורך בניהול מקצועי של כספים על מנת שיהיה ניתן להמשיך ולחיות בצורה מכובדת גם לאחר גיל הפנסיה.

מאמרים נוספים בנושא רפואה

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201459 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: קרוסלה הריון ולידהרפואה24/04/192362 צפיות
לא אחת שולח הרופא את המטופל לבצע CT של מערות האף כדי לאתר בעיה זו או אחרת. עיבוי ברירית הסינוסים - ממצא שכיח ב-CT של מערות הפנים. העיבוי מתרחש בדרך כלל כתוצאה ממצב דלקתי בסינוסים. הסינוסים הם למעשה חללי עצמות הפנים המלאים באוויר. בדופן החללים האלה מצויה רקמה עדינה – הרירית. הרירית היא זו שמייצרת את הליחה בעת הצטננות, אך במצב דלקתי יכול להיווצר מצב של עיבוי ברירית.

מאת: קרוסלה הריון ולידהרפואה19/03/192407 צפיות
מה הגורמים והתסמינים של סינוסיטיס אצל ילדים? וכיצד מטפלים?

מאת: דוד כהןרפואה30/01/192015 צפיות
סינוסיטיס היא מחלה זיהומית שיכולה להיות כרונית ולעיתים יש נטייה גנטית לחלות במחלה. הגורמים למחלה הם בעיקר הצטננות וגודש באף ובמערות הפנים (לחי, עיניים ועוד), כשיש כאבים שלא חולפים באזור הפנים חשוב להבדק ע"י רופא על מנת למנוע סיבוכים

מאת: ילדונתרפואה15/08/182421 צפיות
ניסויים בבעלי חיים אינם רק נושא מדעי אלא גם טעונים רגשית. למצדדים בניסויים בבעלי חיים וגם למתנגדים יש טיעונים צודקים, מוכחים וכבדי משקל. להלן ננסה להבין ולו במעט את מורכבות נושא הניסויים בבעלי חיים.

מאת: יצחק בכררפואה18/06/181433 צפיות
לחץ בעבודה ובריאות לקויה הם עניין שכיח. מחקרים רבים הוכיחו את הקשר הזה שבין לחץ נפשי לבין בריאות לקויה. המחקר הנוכחי מצא שלחץ נפשי גבוה גורם גם לאובדן ימי עבודה על רקע של בעיות נפשיות וכמובן להפסדים כלכליים. העובד הוא הנכס הכי חשוב של המעביד. עובד מרוצה הוא עובד יצרני. עובד מדוכא הוא עובד שלא ניתן למצות את יכולתיו. התפיסה הזאת מתבססת על מגוון רחב של מחקרים כולל המחקר הנוכחי שעסק בתחום הארגונומיה וההשפעה שיש למצבו הנפשי של העובד על היכולות שלו.

מאת: אלעד סאעת רפואה29/03/181381 צפיות
פריצת דיסק, חוויה זה בבטוח לא... פריצת דיסק... רק מלשמוע את צירוף המילים הזה נעשה כאב מדומה בגוף. ללא ספק פריצת דיסק היא בעיה בריאותית המעיקה על הסובלים ממנה ומשנה את איכות חייהם שלא לטובה כמובן. עם זאת עולמנו המפותח לא נותן לנו להישאר עם הכאב יותר מדי זמן ומצא לנו אפשרות מצוינת להעלים את הכאב.. קראו את המאמר הבא והכירו את הדרך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica