חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רשלנות באבחון וטיפול בתסביב אשך הגורמת לאובדן אשך

במקרים רבים עשויים לסבול באופן מפתיע וללא התראה מוקדמת תינוקות, ילדים ו/או מבוגרים מנפיחות באשך , כאב חריף חד ופתאומי באשך המלווים בכאבים בבטן התחתונה ולעיתים מלוווים גם בחום והקאות.

תינוקות הנולדים עם אשך טמיר פגיעים אף יותר מפני פגיעה פתאומית באשך.

בהגה הרפואית נקראת התופעה תסביב אשך(באנגלית: Testicular torsion), "טוריש'יין" , כלומר האשך מסתובב על צירו ובתוך כך גורם לפגיעה בזרימת הדם.

אם לא מאבחנים את תופעת תסביב האשך בזמן ובמהרה, עשויה הפגיעה בזרימת הדם לאשך ליצור נמק ולאובדנו של האשך.

על כן ישנה חשיבות גדולה ואף לעיתים מכרעת במועד אבחון המחלה ותוך כמה זמן מרגע שנתגלתה זוכה היא לטיפול מתאים.

במקרים רבים לצערנו המטופלים ו/או הוריהם של ילדים קטנים לא מכירים כלל את התופעה של תסביב אשך , לא מודעים לעובדה, כי ילדם עלול לסבול מתסביב אשך ועל כן כשפונים לרופא ומתלוננים על הסימפטומים השונים , רופאים רבים מתרשלים בטיפול, לא מבצעים בדיקה יסודית, לא בוחנים את כל האפשרויות הקיימות אם ישנה תלונה על כאבי בטן, אודם ,נפיחות באשך וכד' ובתוך כך חולף זמן יקר במהלכו אמור היה החולה לקבל טיפול ולצערנו כשכבר מתגלית התופעה של תסביב האשך , נוצר נזק בלתי הפיך של אובדן אשך אשר לא ניתן עוד להצילו.

תסביב האשך כאמור עשוי להתרחש באופן פתאומי כתוצאה מחבלה ישירה, תנועה חדה, מאמץ וכו'.

במקרים בהם מקבל ילד או מבוגר טיפול שניתן באיחור מבחינת זמן מרגע שסבל מכאב ועד לטיפול על בחדר ניתוח , עו"ד המתמחה בתחום , יבחן את השתלשלות העניינים, קרי מהלך האבחון והטיפול. יבחן כיצד בוצע האבחון, אלו בדיקות בוצעו למטופל ומתי ניתן הטיפול ולאורם ידע לקבוע האם קיימת רשלנות בטיפול או אם לאו.

משרדינו עוסק במקרים רבים של קטינים, נערים מתבגרים ומבוגרים אשר סבלו מהתופעה של תסביב אשך ,אך לא זכו לטיפול נכון, מהיר וחיוני בהתאם למחוייב על ידי צוות רפואי סביר ועל כן נגרם להם נזק של אובדן אשך ואף לעיתים פגיעה זו באשך השפיעה על דימוי העצמי , כלומר גרמה לפגיעה גם נפשית וכן גרמה לפגיעה באיכות הפוריות הגברית ובית המשפט פיצה את הנפגעים הללו בגין נזקיהם תוצאת רשלנות הצוות הרפואי.

משרדינו עובדים יחד עם מומחים בתחום האורולוגיה אשר בוחנים כל מקרה ומקרה ואנו קובעים יחד בעיניים משפטיות ורפואיות כאחד, אם יש מקום להגיש תביעת רשלנות או אם לאו.

אי לכך ובהתאם לזאת יש לפנות לעורכי דין העוסקים בתחום ובעלי ניסיון בתחום אשר ידעו לתת מענה לשאלה אם היתה רשלנות באבחון ובטיפול באשך ואם כן מה הנזק שנגרם כתוצאה מרשלנות זו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יעל אמר רוזנברג- עו"ד עורכת דין וכלכלנית המתמחה בתחום הנזיקין :רשלנות רפואית, תאונות ונזקי גוף

טל: 03-7161366 פקס: 03-7316459 נייד: 052-2-62-25-62

רח' אבן גבירול 57 תל אביב

אתרינו: http://www.aram-law.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעל אמר רוזנברג עו"ד

מאת: יעל אמר רוזנברג עו"דנזיקין30/01/131369 צפיות
מאמר זה יסביר בקצרה על אחריות רשויות מקומיות לנזקי רכוש במקרים בהם יורדים גשמים עזים אשר גורמים להצפות ולנזקי רכוש לרכושם של אנשים פרטיים ו/או לבתי עסק.

מאת: יעל אמר רוזנברג עו"דנזיקין13/12/121100 צפיות
מאמר זה יסביר בקצרה מתי נסיעה באוטובוס תחשב תאונת דרכים ומה על הנפגע לעשות לאחר קרות התאונה.

מאת: יעל אמר רוזנברג עו"דנזיקין16/08/121201 צפיות
מאמר זה יסקור לפניכם את זכויות תלמיד או ילד הנמצא בגן ילדים, לאחר שנפגע בתאונה, זכויותיו למיצוי הליכים לקבלת מלוא הפיצויים להם זכאי

מאת: יעל אמר רוזנברג עו"דנזיקין15/08/12927 צפיות
מאמר זה יסביר אודות הפיצויים להם זכאי נפגע תאונת דרכים במסגרת העבודה תוך דגש על זכויות הנפגע מהמוסד לביטוח הלאומי וההשלכות בהעדר פניה לביטוח הלאומי

מאת: יעל אמר רוזנברג עו"דנזיקין15/08/121256 צפיות
קראו מאמר ללימוד אודות רשלנות מוסדות ציבוריים, עיריות אשר גרומים לנזק מנפילה, החלקה, מדרכה משובשת וכיוצ"ב ומה אפשרויות לקבלת פיצוי לנזקכם

מאת: יעל אמר רוזנברג עו"דנזיקין15/08/121110 צפיות
מאמר זה סביר בקצרה מה הם זכויותיו של אדם שנפגע מתאונה ובעקבותיה סובל מפריצת דיסק

מאת: יעל אמר רוזנברג עו"דנזיקין15/08/121042 צפיות
מאמר זה יבהיר מתי תוגדר תאונה כתאונת עבודה ומקורות זכויות הנפגע

מאמרים נוספים בנושא רשלנות רפואית

מאת: עורך דין ירון מויאלרשלנות רפואית26/07/172221 צפיות
מערכת המשפט הישראלית מורכבת משלוש ערכאות: בית המשפט העליון, בתי המשפט המחוזיים ובתי משפט שלום. לצד אלו ישנן מספר ערכאות מקבילות: בית המשפט לעניינים מנהליים, בתי משפט למשפחה, בית משפט לתביעות קטנות, בית משפט לעניינים מקומיים ועוד. מורכבות מערכת המשפט ותחומי הסמכויות השונים של כל ערכאה מחייבת עורכי דין להתמקצע בתחומי משפט מסוימים, בכדי שיוכלו לספק ללקוחותיהם שירות מקצועי מתוך היכרות התחום באופן מעמיק על כל רבדיו.

מאת: שירה אלהרשלנות רפואית14/12/161704 צפיות
הדרך הנכונה להגיש תביעה ולדרוש פיצוי כספי בגין רשלנות רפואית בלידה היא לפנות למשרד עורכי דין עם ניסיון מעשי בטיפול בתביעות הקשורות לרשלנות רפואית בלידה... קרא עוד

מאת: עו"ד אסף אודיזרשלנות רפואית28/03/161735 צפיות
מה חשוב להכיר ולדעת כדי לבחור נכון עורך דין רשלנות רפואית? מעבר לניסיון, יש גורמים נוספים שצריך לקחת בחשבון.

מאת: עו"ד אסף אודיזרשלנות רפואית14/03/161751 צפיות
מהי רשלנות רפואית? מה הן הסיבות בגינן ניתן להגיש תביעת רשלנות רפואית כנגד הגוף הרפואי המטפל ומה הן תביעות הרשלנות הרפואית הנפוצות ביותר בישראל? כל מה שבאמת צריך לדעת על רשלנות רפואית בשורות שלפניכם.

מאת: שירה אלהרשלנות רפואית07/10/152771 צפיות
לא מעט מקרים של רשלנות רפואית חמורה הסתיימו במוות של המטופל. מיהו התובע בתביעת רשלנות רפואית במקרה כזה? על אילו נזקים ניתן לתבוע פיצויים? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אלעד שניררשלנות רפואית21/07/152040 צפיות
חברת הביטוח והמוסד הרפואי מעוניינים לחתום על הסכם פשרה כאשר הם יודעים שהתביעה תתקבל בבית המשפט. האם כדאי לחתום על הסדר פשרה?

מאת: אלעד שניררשלנות רפואית25/03/152027 צפיות
לא כל מקרה של רשלנות רפואית גורר פיצוי כספי. עם זאת, מעניין לבדוק כיצד נקבע גובה הפיצוי בתביעות רשלנות רפואית בלידה ומה עלול להשפיע עליו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica