חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד תתקשרו עם אליהו הנביא?

סנדלפון: המלאך שיפתח בפניכם את שערי השמיים

סנדלפון, המלאך בעל השם המוזר, הוא מלאך חשוב במיוחד. לפי המסורת זהו אליהו הנביא, שהפך מלאך אחרי שעלה במרכבה השמיימה. סנדלפון מככב במדרש, בתלמוד ובקבלה. מסופר עליו שהוא שומר שער הרקיע ונושא את תפילות בני האדם השמימה. אחד הסיפורים אודותיו מציג אותו כטווה מתפילותיהם של בני האדם זרים לראש האל. הוא מכונה "מלאך התפילה".

בניגוד למלאכים אחרים, שנבראו מלכתחילה כישויות אור, המלאך סנדלפון היה אדם (אליהו הנביא), שחי את חייו במימד הפיסי לפני שהפך מלאך. ככזה, הוא מבין ללב האדם, ומשמש כמגשר בין בני האדם למלאכים האחרים. יצירת הקשר עם סנדלפון, לפיכך, קודמת ליצירת קשר עם כל מלאך אחר. במובן זה הוא המלאך המזוהה ביותר עם רוחניות.

כשהוא מופיע במדיטציות תקשור הוא נוטה להראות גבוה במיוחד, לעיתים עוטה גלימה שחורה שנראית כשמי הלילה, נושא מטה מעץ זית, וכפי ששמו מרמז... נועל סנדלים!

תקשור עם המלאך סנדלפון

· התחילו בנשימות והרפיה, הגנות ופתיחת העין השלישית (ראו מאמר קודם שפרסמתי בנושא זה).

· דמיינו עצמכם ניצבים על ראש הר, בשעת לילה. סביבכם שמי הלילה, זרועי הכוכבים.

· באופק מתחיל לעלות השחר. השמש עדיין לא עלתה, אך במזרח רואים אור ראשון.

· השמיים נפתחים מעליכם, ומתוכם מגיח כדור של אש.

· כדור האש מתקרב לעברכם במהירות, ועם התקרבותו אתם מבחינים בכך שזו מרכבת אש, רתומה לשני סוסים לבנים.

· המרכבה נוחתת לידכם. היא גדולת מימדים. מתוכה יוצא סנדלפון, גדול המידות אף הוא.

· הוא מציג עצמו בפניכם, ואתם מציגים עצמכם בפניו.

· הוא יספר לכם למה אתם זקוקים כדי להיפתח לתקשור עם המלאכים.

· לפני פרידה יתכן ויתן לכם מתנת אור, אותה תטמיעו בגוף האור שלכם, במקום שיראה לכם נכון.

· הוא יפרד, ויחזור למרכבה. זו תמריא השמימה, ותתרחק עד שתעלם. באופק מתחילה כעת לעלות השמש.

· יוצאים מההרפיה על ידי ספירה מ-1 עד 10, בחזרה למצב התודעה הרגיל.

אוריאל: המלאך שיאיר לכם את הדרך

אוריאל הינו אחד מארבעת מלאכי השרת, העומדים לפני כס האל. משמעות שמו – "אור האל". נוכחותו רבת ההוד מביאה משהו מזוהרו הבלתי נתפס של האל. בגלל הקשר שלו לאור, הוא מזוהה עם הברק והרעם, ולכן נתפס לעיתים כמאיים.

ישנה מסורת המייחסת לאוריאל את האזהרה לנוח על המבול הקרב, מה שהעניק לו את הכינוי "מלאך הישועה", המראה את הדרך בשעת מצוקה.

לפי מסורת מסוימת הוא שנתן את הקבלה לבני האדם, והוא שגילה את סודות השמיים לעזרא.

בנצרות הוא נחשב אחד משבעת המלאכים החשובים, אך הפסיק להימנות עליהם בעקבות החלטת מועצת הכנסיה בשנת  745. יתכן שהכנסיה, שהבחינה בפופולאריות הרבה לה זכה, חששה שיתפס על ידי המאמינים כאל בזכות עצמו. עם זאת, הוא נשאר משמעותי לנוצרים כקדוש אוריאל, המוצג כשכף ידו פתוחה ובתוכה להבה.

כאורו של האל, הוא יכול להראות לכם את הדרך בשעות החשוכות של חייכם. הוא ישמש מנחה לדרך הפעולה הנכונה ויעזור לכם להגיע אל האמת שלכם. הוא יחדד את חושיכם ויצביע על הדרך שאיבדתם. לעיתים קרובות, יחשוף בפניכם צדדים נסתרים הנוגעים לנושא שהעליתם בפניו, ויראה לכם כיצד להפוך חסרון ליתרון.

אוריאל מקביל לספירה התחתונה – העשירית - ספירת מלכות, שצבעה חום. לפני תחילת המדיטציה, תוכלו להדליק נר חום. הרטט של הצבע החום יסייע בידכם להתאים עצמכם לתדר של מלאך זה.

תקשור עם המלאך אוריאל

· התחילו בנשימות והרפיה, הגנות ופתיחת העין השלישית.

· דמיינו עצמכם על ראש הר, לפנות בוקר. צבע השמיים כחול כהה, ובאופק המזרחי עולה אור ראשון.

· מכוון האופק המזרחי רואים אור זהוב בהיר שגדל ומעצים במהירות. אתם מבינים שזו לא יכולה להיות השמש, כיוון שהאור עולה מהר מדי. האור כה רב עד שהוא מאיר את השמיים, אך באופן מפתיע הוא אינו מסנוור כלל.

· האור מתקרב לעברכם, ובתוכו אתם מבחינים בישות מכונפת ורבת הוד.

· אוריאל הולך ומתקרב וזוהרו רב ואדיר. הוא נוחת לידכם וכנפיו הגדולות מתקפלות לצידי גופו.

· הוא פונה אליכם ומבקש לברר מדוע זימנתם אותו. לחילופין - יתכן שהוא יאמר לכם מה בא למסור לכם.

· מתפתחת שיחה עימו. בסיומה – מודים לו ונפרדים.

· הוא ממריא מראש ההר, מתרחק ונעלם מעבר לאופק, שם השמש כבר מתחילה לעלות.

· יוצאים מההרפיה על ידי ספירה מ-1 עד 10, בחזרה למצב התודעה הרגיל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דר´ זפרן הוא מורה רוחני ידוע, סופר רב מכר ומנחה סדרה משלו בטלויזיה. הוא מנהל את המכללה ללימודים רוחניים, המציעה קורסי תקשור, שחזור גלגולים ואימון אישי בגישה רוחנית (קואצ'ינג רוחני).

הוא נחשב מורה של מורים בקהילה האלטרנטיבית. רבים מתלמידיו עוסקים בתקשור, שחזור גלגולים ואימון רוחני כמקצוע.

ניתן ליצור עימו קשר באמצעות "המכללה ללימודים רוחניים", בטלפון 03-5660066.

מידע נוסף באתר הבית של דר' ירון זפרן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דר' ירון זפרן

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/07/151939 צפיות
כיצד תטהרו את המרחב לפני תקשור? איזה צבעים יעזרו לכם לתקשר? איזה קריסטל כדאי להניח בחדר? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה03/05/152104 צפיות
כיצד יכול המלאך מיכאל לעזור לכם? מיהו המלאך כמאל? כיצד יוכלו שניהם לעזור לכם להצליח? כיצד הוא יכול להביא לנו שפע? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה25/03/153245 צפיות
מיהו המלאך צדקיאל? מה מספרת עליו הקבלה? כיצד הוא יכול להביא לנו שפע? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/03/151841 צפיות
מיהו המלאך גבריאל? כיצד ניתן לקבל ממנו העצמה וחוזק? כיצד יעזור לכם לאזן את הרוחניות שלכם עם דרישות המציאות? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה29/01/152055 צפיות
כיצד יוכל המלאך רפאל לרפא אתכם? מיהו המלאך חניאל, וכיצד יוכל להביא לחייכם אהבה? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/12/141321 צפיות
האם אפשר לקבל תשובות לשאלות בחלום? כיצד מתקשרים בזמן שינה? איך מקבלים מסרים בחיי היומיום? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה04/11/141291 צפיות
מיהן הישויות הגבוהות? איך יוצרים איתן קשר באמצעות מדיטציית הפירמידה? כיצד מתקשרים בטראנס מלא? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאמרים נוספים בנושא תקשור וטלפתיה

מאת: רוני הכהןתקשור וטלפתיה14/08/191753 צפיות
שיחה עם מתקשרת מהימנה בהחלט יכולה להעניק לאנשים רבים את הכלים לנוע אל דרך חדשה

מאת: רוני הכהןתקשור וטלפתיה08/11/152500 צפיות
זה שאנחנו לא רואים מלבד מה שמונח אל מול עינינו אין זה אומר כי לא קיים דבר מעבר לכך. כל אלה אשר מחפשים אחר טיעונים מדעיים לכך שזה בלתי אפשרי שמתקיים עולם מטא-פיזי מעבר למה שאנו חשים ורואים יכולים להסתפק בעובדה כי המדע למרות כל מה שהוא חושף נמצא עדיין בחיתוליו בעוד שכל העולם הרוחני מתקיים כבר מאז שהאדם נמצא על פני האדמה ובכל תרבות ישנו אלמנט רוחני ואיש דת רוחני שהינו בעל יכולות תקשור עם עולם זה.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151793 צפיות
תקשור עם נשמות, או תקשור עם נפטרים, הוא אחד התחומים בעולם התקשור שהיה קיים מאז ומתמיד, ואף על פי כן – רק בשנים האחרונות מדברים עליו שוב בגלוי, חזרו לעסוק בו ממקום שונה מעט מזה שהיה, וכן – הוא אחת החוויות המומלצות ביותר ומשנות החיים ביותר שתוכלו להעניק לעצמכם.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151702 צפיות
אם אינכם מכירים את המצב שבו מישהו נעלם מחייכם לנצח ולא הספקתם לפתור איתו את כל מה שהיה לכם לפתור – אתם בני מזל. אם אתם שייכים לאלו שמכירים את החוויה הזאת ואת התחושות המתלוות אליה, תקשור עם נפטרים הוא הפתרון המושלם בעבורכם.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151688 צפיות
תקשור עם מלאכים הוא אחד הסוגים העדינים והטהורים ביותר של תקשור שקיימים. הם נמצאים פה, הם חלק מהחיים שלנו – בין אם אנחנו מודעים לכך ובין אם איננו מודעים לכך, והם רוצים לעזור לנו. בשביל זה הם פה. אז מה זה בעצם ולמה כדאי להתנסות בזה? כל התשובות פה.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/07/151939 צפיות
כיצד תטהרו את המרחב לפני תקשור? איזה צבעים יעזרו לכם לתקשר? איזה קריסטל כדאי להניח בחדר? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה14/06/151658 צפיות
תקשור הפך בשנים האחרונות לאחד הענפים המיסטיים המובילים; כולכם מכירים אותו, רבים מכם התנסיתם בייעוץ באמצעותו וחלקכם בטוח למדו אותו בקורס וניסו לעשות זאת בעצמם. מהו בעצם תקשור? איך זה עובד ומתי נוכל להסתייע בו? ומה חשוב לדעת על אודותיו? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica