חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תקשור עם המלאך גבריאל לקבלת חוזק

גבריאל הוא אחד מארבעת מלאכי השרת, ואחד משני המלאכים היחידים המוזכרים בתנ"ך בשמם (השני הוא מיכאל). משמעות שמו "גיבור האל".

בתלמוד מסופר שהוא המלאך שהרס את צבאות סנחריב, שהחריב את סדום ועמורה, ושמנע מושתי להופיע בעירום לפני אחשוורוש, כדי שאסתר תיבחר למלכתו.

גבריאל עוזר לנו להטמיע את ידע של תורות רוחניות בחיינו הארציים, ולהתפתח רוחנית באמצעות חוויותינו במימד הפיסי. הוא מעביר לנו מסרים בחלומות. מסופר עליו שהוא הופיע בפני דניאל ולימד אותו לפרש חלומות.

לפי האיסלם, הוא שהכתיב למוחמד את הקוראן.

במסורת הנוצרית הוא נחשב למלאך הלידה. הוא שהופיע לפני מריה ובישר לה על הריונה. הוא המלאך שמכין את הנשמות שעומדות להיוולד במימד הפיסי לחיים המצפים להם. אחד הדברים שהוא עושה לפני הלידה, הוא להשכיח את זיכרונותינו מגלגולים קודמים, על מנת שנגיע אל חיינו החדשים כלוח חלק. האגדה מספרת שהוא מניח את אצבעו על שפתיהם של תינוקות לפני לידתם כסימן של שתיקה, ומכאן השקע שיש לכולנו מעל השפה, תחת האף. בתפקידו כמלאך הלידה, הוא נחשב גם לשומר הילדים.

גבריאל הוא המלאך האחראי על מסדר המלאכים הידוע ככרובים. מסדר הכרובים מונה 29 מלאכים, שתפקידם שמירה על סודות השמיים. משמעות שמם של הכרובים, מארמית, הוא "כמו ילדים", היות והם מופיעים לעיתים כילדים מכונפים. עוד דוגמא לקשר של גבריאל לילדים.

בספר בראשית מסופר על הכרובים שהם שומרים על עץ החיים בגן העדן, חמושים בחרבות מתהפכות. ישנה סברה שעל ארון הברית היו שני כרובים, זכר ונקבה, המייצגים את רעיון האיזון, ואת המיזוג בין אלוהים ועמו ישראל. הכרובים נראים לעיתים כבעלי 4 כנפיים.

גבריאל, כפי שרומז שמו, מעניק לבני האדם אומץ, חוזק ובטחון בתחומים בהם הם מרגישים חלשים וחסרי אונים. הוא יסייע בידכם לבצע מטלות קשות, להתגבר על פחדיכם ולזכות בבטחון עצמי. ניתן להעזר בו גם על מנת לאזן את הרוחני והארצי בחייכם, כדי שתוכלו לחיות חיים רוחניים מלאים לצד מילוי חובותיכם הארציים באופן מספק. נושא זה של איזון הרוחני והארצי הוא נושא משמעותי ביותר, כיוון שאנשים רבים "בורחים" אל הרוח על מנת להימנע מהתמודדויות קשות במימד הארצי. רוחניות אמיתית היא כזו שבה משתלבים חיינו הרוחניים בארציים, ויותר מכך - עוזרים לנו לחיות את חיי היומיום שלנו באופן רוחני יותר. גבריאל הוא המלאך שיעזור לכם להגיע לאיזון זה.

הספירה אליה מקביל גבריאל היא הספירה התשיעית – יסוד. צבעה של ספירת יסוד הוא סגול. בהתאם לכך, לפני תקשור עם גבריאל תוכלו להדליק נר סגול במהלך המדיטציה על מנת להתחבר אל גבריאל ביתר קלות.

תקשור עם המלאך גבריאל

· התחילו בנשימות והרפיה, הגנות ופתיחת העין השלישית (ראו מאמר קודם שפרסמתי בנושא זה).

  • דמיינו עצמכםעל ראש הר, לפנות בוקר. צבע השמיים כחול כהה, ובאופק המזרחי עולה אור ראשון.
  • מהאופק המזרחיקרבה להקה של ישויות מכונפות זוהרות.
  • עם התקרבותםרואים שהם מלאכים בעלי 4 כנפיים כל אחד (כרובים)
  • הם מסתדרים עלהקרקע בשני טורים ומחברים את כנפיהם ליצירת קשת מעליכם.
  • אתם עובריםביניהם, תחת הקשת שיצרו כנפיהם, וחשים את עוצמתם המיטיבה.
  • בקצה השניניצב גבריאל. כיצד הוא בחר להופיע בפניכם?
  • הציגו עצמכםבפניו, וספרו לו מדוע הגעתם.
  • היפתחו לשמועמה הוא מבקש לומר לכם. לאחר שיאמר את דברו, אולי גם יעניק לכם מתנת אור.
  • בסוף התהליךנפרדים בתודה. הוא עף מראש ההר ומתרחק, ואחריו להקת הכרובים.
  • הם הולכיםומתרחקים, עד שנעלמים מעבר לאופק, שם השמש כבר מתחילה לעלות.
  • יוצאים מההרפיהעל ידי ספירה מ-1 עד 10, בחזרה למצב התודעה הרגיל.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דר´ זפרן הוא מורה רוחני ידוע, סופר רב מכר ומנחה סדרה משלו בטלויזיה. הוא מנהל את המכללה ללימודים רוחניים, המציעה קורסי תקשור, שחזור גלגולים ואימון אישי בגישה רוחנית (קואצ'ינג רוחני).

הוא נחשב מורה של מורים בקהילה האלטרנטיבית. רבים מתלמידיו עוסקים בתקשור, שחזור גלגולים ואימון רוחני כמקצוע.

ניתן ליצור עימו קשר באמצעות "המכללה ללימודים רוחניים", בטלפון 03-5660066.

מידע נוסף באתר הבית של דר' ירון זפרן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דר' ירון זפרן

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/07/151939 צפיות
כיצד תטהרו את המרחב לפני תקשור? איזה צבעים יעזרו לכם לתקשר? איזה קריסטל כדאי להניח בחדר? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה03/05/152104 צפיות
כיצד יכול המלאך מיכאל לעזור לכם? מיהו המלאך כמאל? כיצד יוכלו שניהם לעזור לכם להצליח? כיצד הוא יכול להביא לנו שפע? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה25/03/153245 צפיות
מיהו המלאך צדקיאל? מה מספרת עליו הקבלה? כיצד הוא יכול להביא לנו שפע? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה29/01/152055 צפיות
כיצד יוכל המלאך רפאל לרפא אתכם? מיהו המלאך חניאל, וכיצד יוכל להביא לחייכם אהבה? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/01/151623 צפיות
האם אפשר לתקשר עם אליהו הנביא? כיצד יש בכוחו לעזור לכם? ואיך מתקשרים עם המלאך אוריאל? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/12/141321 צפיות
האם אפשר לקבל תשובות לשאלות בחלום? כיצד מתקשרים בזמן שינה? איך מקבלים מסרים בחיי היומיום? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה04/11/141291 צפיות
מיהן הישויות הגבוהות? איך יוצרים איתן קשר באמצעות מדיטציית הפירמידה? כיצד מתקשרים בטראנס מלא? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאמרים נוספים בנושא תקשור וטלפתיה

מאת: רוני הכהןתקשור וטלפתיה14/08/191753 צפיות
שיחה עם מתקשרת מהימנה בהחלט יכולה להעניק לאנשים רבים את הכלים לנוע אל דרך חדשה

מאת: רוני הכהןתקשור וטלפתיה08/11/152500 צפיות
זה שאנחנו לא רואים מלבד מה שמונח אל מול עינינו אין זה אומר כי לא קיים דבר מעבר לכך. כל אלה אשר מחפשים אחר טיעונים מדעיים לכך שזה בלתי אפשרי שמתקיים עולם מטא-פיזי מעבר למה שאנו חשים ורואים יכולים להסתפק בעובדה כי המדע למרות כל מה שהוא חושף נמצא עדיין בחיתוליו בעוד שכל העולם הרוחני מתקיים כבר מאז שהאדם נמצא על פני האדמה ובכל תרבות ישנו אלמנט רוחני ואיש דת רוחני שהינו בעל יכולות תקשור עם עולם זה.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151793 צפיות
תקשור עם נשמות, או תקשור עם נפטרים, הוא אחד התחומים בעולם התקשור שהיה קיים מאז ומתמיד, ואף על פי כן – רק בשנים האחרונות מדברים עליו שוב בגלוי, חזרו לעסוק בו ממקום שונה מעט מזה שהיה, וכן – הוא אחת החוויות המומלצות ביותר ומשנות החיים ביותר שתוכלו להעניק לעצמכם.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151702 צפיות
אם אינכם מכירים את המצב שבו מישהו נעלם מחייכם לנצח ולא הספקתם לפתור איתו את כל מה שהיה לכם לפתור – אתם בני מזל. אם אתם שייכים לאלו שמכירים את החוויה הזאת ואת התחושות המתלוות אליה, תקשור עם נפטרים הוא הפתרון המושלם בעבורכם.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151688 צפיות
תקשור עם מלאכים הוא אחד הסוגים העדינים והטהורים ביותר של תקשור שקיימים. הם נמצאים פה, הם חלק מהחיים שלנו – בין אם אנחנו מודעים לכך ובין אם איננו מודעים לכך, והם רוצים לעזור לנו. בשביל זה הם פה. אז מה זה בעצם ולמה כדאי להתנסות בזה? כל התשובות פה.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/07/151939 צפיות
כיצד תטהרו את המרחב לפני תקשור? איזה צבעים יעזרו לכם לתקשר? איזה קריסטל כדאי להניח בחדר? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה14/06/151658 צפיות
תקשור הפך בשנים האחרונות לאחד הענפים המיסטיים המובילים; כולכם מכירים אותו, רבים מכם התנסיתם בייעוץ באמצעותו וחלקכם בטוח למדו אותו בקורס וניסו לעשות זאת בעצמם. מהו בעצם תקשור? איך זה עובד ומתי נוכל להסתייע בו? ומה חשוב לדעת על אודותיו? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica