חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל אדם יכול לתקשר

מהו תקשור

התקשור הוא תולדה בת זמננו של ניסיון עתיק ליצור קשר עם המימד שמעבר. בני-אדם, בכל מקום וזמן, הבינו שלא יעלה על הדעת שהחיים הארציים, היומיומיים, השגרתיים, הם כל מה שניתן לצפות לו. לא ייתכן שהיקום המורכב והמסתורי שבו אנו חיים מסתכם רק במה שאנו רואים, ושלימוד והתפתחות של חיים שלמים נמוגים להם ברגע אחד, עם המוות. בני-האדם הבינו שחייב להיות משהו מעבר למה שאנו חווים במימד הפיזי.

התקשור בצורתו המודרנית החל במחצית השנייה של המאה העשרים, והפך פופולרי דרך כתביהם של מתקשרים מפורסמים. ג'יין רוברטס היא אחת המתקשרות שהביאו את התקשור להכרת הרחבה שלה הוא זוכה כיום. רוברטס תיקשרה ישות בשם סת' ופירסמה את המידע שקיבלה בספרים שכתבה. מטרתן המוצהרת של ישויות גבוהות מסוג סת' היא להעביר את הידע שלהן לאנושות, כדי לקדם את התפתחותה. רוב הישויות המתקשרות מסכימות שהאנושות נמצאת כעת בשעתה הקריטית – אם תתמודד האנושות נכון עם המשבר שבו היא נתונה, תזכה לעלות לשלב ההתפתחות הבא שלה. התקשור נמסר לאנושות כמתנה, על מנת לעזור לה בתהליך זה.

מתקשרים אמיתיים לעומת שרלטנים

רבים מאיתנו ביקרו בשלב זה או אחר אצל מתקשר. לעיתים המתקשר או המתקשרת לא הגדירו עצמם ככאלה, אבל הם התבוננו בנו, לפעמים ביקשו תאריך לידה או שם האם, לעיתים ביקשו חפץ אישי השייך לנו על מנת לחוש באנרגיה שלנו, ואמרו את מה שאמרו. הם סיפרו על אישיותנו, תיארו אירועים בחיינו, ולעיתים אף השיאו עצות לגבי הדרך שבה נכון לנו לפעול. לרוב הם גם ענו לשאלותינו הספציפיות בתחום המקצועי, הזוגי, המשפחתי, אפילו הבריאותי.

חלק מאותם יועצים ניחנו ביכולות תקשור מפותחות, בין אם הם מכירים בכך שמקור הידע שלהם הוא במדריכים הרוחניים, ובין אם הם מייחסים את מקור הידע לעצמם. ישנם רבנים העושים דבר דומה, אך מייחסים את כוחותיהם לאלוקים. בספר זה אטען ואדגים שהידע מגיע מהמדריכים הרוחניים שלנו, בין אם אנו מודעים לקיומם ובין אם לא. דבר זה הופך כל סוג של ייעוץ על-חושי לתקשור.

ישנם מקרים רבים שבהם מסתיים המפגש עם המתקשר באכזבה גדולה. יש שהדבר קורה כיוון שהמידע שנתקבל במפגש עצמו לא היה מדויק, ולעיתים כיוון שנוכחנו בדיעבד שהוא היה שגוי, לאחר שדברים שהיו אמורים להתגשם לא התממשו. כך או אחרת, לא כל מתקשר הוא אותנטי. כשמדובר בנושאי רוחניות, תחום שבו אין הסְמכוֹת רשמיות, רבים השרלטנים המחפשים תחום עיסוק שמאפשר פרנסה קלה אשר אינה דורשת השכלה או רישיון עיסוק.

למרות שלא כל מתקשר הוא אמיתי, כל אדם יכול ללמוד תקשור. זאת כיוון שהיכולת לתקשר טמונה בכל אחד מאיתנו. כולנו נולדנו עם היכולת לראות מדריכים ולשוחח איתם. בדרך כלל יכולת זו התנוונה במרוצת השנים, כמו כל מיומנות שלא נעשה בה שימוש.

כולנו נולדנו עם יכולת תקשור

ילדים מדגימים לעיתים קרובות יכולות על-חושיות מפותחות. לרבים מהילדים יש "חברים דמיוניים" שעימם הם משחקים ומדברים. אלה לא באמת חברים דמיוניים. אלו הם מדריכים רוחניים שהילד עדיין מסוגל לראות, כיוון שבניגוד למבוגרים, יכולותיו העל-חושיות עדיין לא התנוונו. אך החינוך לרציונליות מתחיל בגיל צעיר, והילד למֵד שסיפוריו אודות החברים שהוריו לא יכולים לראות אינם נלקחים על ידיהם ברצינות. באמצעות שימוש בחיזוקים חיוביים (במקרה הטוב) גורמים לו ההורים להעדיף להתייחס למה שרואים כולם, ולמעשה – להפסיק להתייחס למדריכים. העובדה שרוב רובנו לא זוכרים את חברינו הדמיוניים מהילדות, למרות שהורינו יוכלו לעיתים קרובות לספר לנו שהיו לנו כאלה, מוכיחה נקודה זו.

היכולת התקשורית, איתה נולדנו כולנו, התנוונה מחוסר שימוש, או ליתר דיוק – מדיכוי שבא עם החינוך לחשיבה רציונלית שקיבלנו. אין כל רע בחינוך לחשיבה לוגית ואנליטית, הדרושה ללא ספק להישרדות בעולם הארצי. אך ברבות השנים, רבים מאיתנו חשים שהחמיצו את אחת המתנות הגדולות והחשובות שקיבלנו כבני-אדם – היכולת לתקשר עם המדריכים הרוחניים שלנו. בשלב זה, רבים מבקשים ללמוד כיצד לעשות זאת, כיצד להתחבר מחדש ליכולות שהיו ודוכאו. אתכם אני מעודד ללמוד, לחקור, להתנסות. היכולת לתקשר אינה דורשת יכולות מולדות שאינן כבר נמצאות בתוככם. כל מה שאתם זקוקים לו הוא רצון להתפתח, סקרנות, ומוכנות לתרגל על מנת לגלות מחדש את היכולות הקיימות כבר בתוככם. קראו ספר בנושא או הרשמו לקורס, התנסו, וגלו מחדש את היכולת המופלאה הזו הטמונה בתוככם.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דר´ זפרן הוא מורה רוחני ידוע, סופר רב מכר ומנחה סדרה משלו בטלויזיה. הוא מנהל את המכללה ללימודים רוחניים, המציעה קורסי תקשור, שחזור גלגולים ואימון אישי בגישה רוחנית (קואצ'ינג רוחני).

הוא נחשב מורה של מורים בקהילה האלטרנטיבית. רבים מתלמידיו עוסקים בתקשור, שחזור גלגולים ואימון רוחני כמקצוע.

ניתן ליצור עימו קשר באמצעות "המכללה ללימודים רוחניים", בטלפון 03-5660066.

מידע נוסף באתר הבית של דר' ירון זפרן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דר' ירון זפרן

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/07/151939 צפיות
כיצד תטהרו את המרחב לפני תקשור? איזה צבעים יעזרו לכם לתקשר? איזה קריסטל כדאי להניח בחדר? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה03/05/152104 צפיות
כיצד יכול המלאך מיכאל לעזור לכם? מיהו המלאך כמאל? כיצד יוכלו שניהם לעזור לכם להצליח? כיצד הוא יכול להביא לנו שפע? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה25/03/153245 צפיות
מיהו המלאך צדקיאל? מה מספרת עליו הקבלה? כיצד הוא יכול להביא לנו שפע? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/03/151842 צפיות
מיהו המלאך גבריאל? כיצד ניתן לקבל ממנו העצמה וחוזק? כיצד יעזור לכם לאזן את הרוחניות שלכם עם דרישות המציאות? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה29/01/152055 צפיות
כיצד יוכל המלאך רפאל לרפא אתכם? מיהו המלאך חניאל, וכיצד יוכל להביא לחייכם אהבה? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/01/151623 צפיות
האם אפשר לתקשר עם אליהו הנביא? כיצד יש בכוחו לעזור לכם? ואיך מתקשרים עם המלאך אוריאל? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/12/141321 צפיות
האם אפשר לקבל תשובות לשאלות בחלום? כיצד מתקשרים בזמן שינה? איך מקבלים מסרים בחיי היומיום? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאמרים נוספים בנושא תקשור וטלפתיה

מאת: רוני הכהןתקשור וטלפתיה14/08/191754 צפיות
שיחה עם מתקשרת מהימנה בהחלט יכולה להעניק לאנשים רבים את הכלים לנוע אל דרך חדשה

מאת: רוני הכהןתקשור וטלפתיה08/11/152500 צפיות
זה שאנחנו לא רואים מלבד מה שמונח אל מול עינינו אין זה אומר כי לא קיים דבר מעבר לכך. כל אלה אשר מחפשים אחר טיעונים מדעיים לכך שזה בלתי אפשרי שמתקיים עולם מטא-פיזי מעבר למה שאנו חשים ורואים יכולים להסתפק בעובדה כי המדע למרות כל מה שהוא חושף נמצא עדיין בחיתוליו בעוד שכל העולם הרוחני מתקיים כבר מאז שהאדם נמצא על פני האדמה ובכל תרבות ישנו אלמנט רוחני ואיש דת רוחני שהינו בעל יכולות תקשור עם עולם זה.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151794 צפיות
תקשור עם נשמות, או תקשור עם נפטרים, הוא אחד התחומים בעולם התקשור שהיה קיים מאז ומתמיד, ואף על פי כן – רק בשנים האחרונות מדברים עליו שוב בגלוי, חזרו לעסוק בו ממקום שונה מעט מזה שהיה, וכן – הוא אחת החוויות המומלצות ביותר ומשנות החיים ביותר שתוכלו להעניק לעצמכם.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151702 צפיות
אם אינכם מכירים את המצב שבו מישהו נעלם מחייכם לנצח ולא הספקתם לפתור איתו את כל מה שהיה לכם לפתור – אתם בני מזל. אם אתם שייכים לאלו שמכירים את החוויה הזאת ואת התחושות המתלוות אליה, תקשור עם נפטרים הוא הפתרון המושלם בעבורכם.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151688 צפיות
תקשור עם מלאכים הוא אחד הסוגים העדינים והטהורים ביותר של תקשור שקיימים. הם נמצאים פה, הם חלק מהחיים שלנו – בין אם אנחנו מודעים לכך ובין אם איננו מודעים לכך, והם רוצים לעזור לנו. בשביל זה הם פה. אז מה זה בעצם ולמה כדאי להתנסות בזה? כל התשובות פה.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/07/151939 צפיות
כיצד תטהרו את המרחב לפני תקשור? איזה צבעים יעזרו לכם לתקשר? איזה קריסטל כדאי להניח בחדר? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה14/06/151658 צפיות
תקשור הפך בשנים האחרונות לאחד הענפים המיסטיים המובילים; כולכם מכירים אותו, רבים מכם התנסיתם בייעוץ באמצעותו וחלקכם בטוח למדו אותו בקורס וניסו לעשות זאת בעצמם. מהו בעצם תקשור? איך זה עובד ומתי נוכל להסתייע בו? ומה חשוב לדעת על אודותיו? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica