חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיהן הישויות הרוחניות עימם מתקשרים?

הישויות שיוצרות קשר באמצעות תקשור מכונות מדריכים רוחניים. לצורך ההסבר, אחלק אותם למספר סוגים – ישויות אנושיות, ישויות חוצניות, ישויות אור וישויות ארכיטיפיות, ואסביר על כל סוג בנפרד.

ישויות אנושיות

למרות שנדמה לנו שאנו מורכבים מגוף אחד, בעצם יש לנו מספר גופים! הדחוס שביניהם הוא הגוף הפיזי, ובנוסף לו קיימים גופים אנרגטיים, שבאופן כללי אנו מכנים אותם בשם "נשמה". הישויות האנושיות, או "הנשמות", הן בני-אדם ללא גוף פיזי. כלומר, אנשים שנפטרו. במהלך חיינו בגוף הפיזי, הנשמה שלנו כבולה לחוקי החומר. במצב זה היא אינה נמצאת בקשר ישיר עם המימד הרוחני. אך לאחר מותו של הגוף הפיזי – הנשמה משתחררת מכבלי החומר, וביחד עם השלת הגוף הפיזי היא משתחררת גם מחוקי המימד הפיזי. בשלב זה היא נעשית מודעת למימד הרוחני, ופועלת בו בחופשיות מלאה. היא יכולה ליצור קשר עם בני-אדם החיים במימד הפיזי, לפי בחירתה, בתנאי שהם מצויים במצב התודעה המתאים – כלומר, פתוחים לתקשור.

בהיותה משוחררת מחוקי המימד הפיזי, אין הנשמה מוגבלת עוד על ידי חוקי הזמן והמרחב. הדבר מאפשר לה לראות את מה שאנו, בהיותנו מוגבלים לראיית זמן ליניארית, מתייחסים אליו כעתיד. במקביל, יכולה הנשמה לתעל אנרגיות ריפוי ביתר קלות אל המימד הפיזי, ולעזור לנו במגוון דרכים.

היתרון בתקשור עם נשמות הוא ההיכרות האינטימית שלהן עם המימד הפיזי בכלל, ועם הקיום האנושי בפרט. כיוון שהן מבינות אותנו כבני-אדם המתקיימים בעולם הפיזי, הן יכולות לתת לנו הנחיות ועזרה בהתאם.

ישויות חוצניות

ישויות חוצניות הן ישויות לא אנושיות שהתקיימו בעבר במימד הפיזי. אין הכוונה ליצורים שמגיעים מן החלל בצלחות מעופפות, כי אם לצורות חיים אחרות ביקום, שעם מותן הפיזי הופכות לנשמות ללא גוף (בדומה לבני-אדם שמתים) ומתקשרות איתנו.

אסטרופיזיקאים ואקסוביולוגים כבר הסכימו מזמן שקיימות ביקום צורות חיים רבות. מסקנה זו נובעת מן הרעיון שביקום אשר כולל לפחות מאה מיליארד גלקסיות, שבכל אחת מהן מאה מיליארד כוכבים, לא ייתכן שאנו צורת החיים התבונית היחידה שהתפתחה. משוואת דרייק, למשל, היא נוסחה מדעית המראה את מספרן המשוער של צורות החיים האינטליגנטיות המתקיימות במקביל אלינו. חלק מההערכות מדברות על אלפי ציוויליזציות המתקיימות כרגע רק בגלקסיה שלנו.

סביר להניח, שעל צורות חיים החולקות עימנו את אותו יקום פיזי, חלים חוקי הפיזיקה לפיהם הן חיות ומתות. עם מותן, גם צורות חיים אלה הופכות לנשמות במימד הרוחני, וגם איתן ניתן לתקשר. אין הדבר כרוך בטיסה בחלליות, או באמונה בקיומן של צלחות מעופפות בהן מגיעים החוצנים אל כדור הארץ. כיוון שהמימד הרוחני משוחרר ממגבלות המרחב והמחשבה לבדה "מעבירה" את הנשמה לכל מקום שתבחר ביקום, מסוגלות נשמות חוצנים לתקשר גם איתנו, בדומה לנשמות בני-אדם המצויות במימד הרוחני. היתרון הגדול של תקשור עם ישויות אלה, טמון בידע הרב שיש להן על צורות קיום אחרות ביקום. הן יכולות להביא לנו ידע על עולמות אחרים, על תרבויות אחרות, ולתרום לנו מניסיונן הרב. עם זאת, בהיותן ישויות שאינן אנושיות, לא ניתן לצפות מהן להבין את צורת הקיום האנושית ולתת לנו עצות בעניינים אנושיים יומיומיים. את זה יעשו טוב יותר נשמות אנושיות.

ישויות אור ומלאכים

סוג נוסף של ישויות רוחניות שאינן אנושיות, הוא ישויות שמעולם לא היו בגוף פיזי. כלומר, הן אינן בני-אדם שנפטרו וגם לא חוצנים. אלו הן ישויות אור – צורות קיום רוחניות, שנבראו מלכתחילה במימד הרוחני, ומעולם לא התגשמו במימד פיזי. ישויות אלה מוכרות לנו מהמסורת היהודית כמלאכים!

המלאכים הינם ישויות רבות עוצמה, המאורגנות בהיררכיה שבראשה המלאכים הראשיים, ובתחתיתה מלאכים זוטרים. המלאכים, להם יוקדש השער החמישי של ספר זה, הם ישויות שיכולות ללמד אותנו על סודות היקום, על משמעות הקארמה ועל ייעודנו האישי והקולקטיבי.

ישויות ארכיטיפיות

הסוג האחרון של ישויות המאכלסות את המימד הרוחני הן ישויות שנוצרו דרך המיינד הקולקטיבי של האנושות. אלו הן הישויות הארכיטיפיות. למרות שהמושג ארכיטיפ הוא קדום ומגיע עד הפילוסוף היווני אפלטון, מי שמזוהה עם המושג  במיוחד הוא הפסיכואנליטיקאי קארל גוסטב יונג. יונג תיאר ארכיטיפים כרעיונות אוניברסליים, המצויים בתת-המודע הקולקטיבי. הם באים לידי ביטוי בין השאר בחלומות ובמיתוסים ומשפיעים על החשיבה וההתנהגות שלנו. בתקשור, אנו מתייחסים לארכיטיפ כבעל קיום עצמאי. הוא יכול לתקשר איתנו ולהעניק לנו מכוחו לפי צרכנו.

סוג אחד מרכזי של ארכיטיפים עימם עובדים בתקשור הוא חיות העוצמה. לכל אדם יש חיית עוצמה אחת או יותר, שבכוחה לחזק ולהעצים אותו בהתאם לאופייה. עוד על כך בשער הבא.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דר´ זפרן הוא מורה רוחני ידוע, סופר רב מכר ומנחה סדרה משלו בטלויזיה. הוא מנהל את המכללה ללימודים רוחניים, המציעה קורסי תקשור, שחזור גלגולים ואימון אישי בגישה רוחנית (קואצ'ינג רוחני).

הוא נחשב מורה של מורים בקהילה האלטרנטיבית. רבים מתלמידיו עוסקים בתקשור, שחזור גלגולים ואימון רוחני כמקצוע.

ניתן ליצור עימו קשר באמצעות "המכללה ללימודים רוחניים", בטלפון 03-5660066.

מידע נוסף באתר הבית של דר' ירון זפרן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דר' ירון זפרן

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/07/151949 צפיות
כיצד תטהרו את המרחב לפני תקשור? איזה צבעים יעזרו לכם לתקשר? איזה קריסטל כדאי להניח בחדר? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה03/05/152112 צפיות
כיצד יכול המלאך מיכאל לעזור לכם? מיהו המלאך כמאל? כיצד יוכלו שניהם לעזור לכם להצליח? כיצד הוא יכול להביא לנו שפע? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה25/03/153256 צפיות
מיהו המלאך צדקיאל? מה מספרת עליו הקבלה? כיצד הוא יכול להביא לנו שפע? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/03/151848 צפיות
מיהו המלאך גבריאל? כיצד ניתן לקבל ממנו העצמה וחוזק? כיצד יעזור לכם לאזן את הרוחניות שלכם עם דרישות המציאות? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה29/01/152065 צפיות
כיצד יוכל המלאך רפאל לרפא אתכם? מיהו המלאך חניאל, וכיצד יוכל להביא לחייכם אהבה? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/01/151631 צפיות
האם אפשר לתקשר עם אליהו הנביא? כיצד יש בכוחו לעזור לכם? ואיך מתקשרים עם המלאך אוריאל? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/12/141329 צפיות
האם אפשר לקבל תשובות לשאלות בחלום? כיצד מתקשרים בזמן שינה? איך מקבלים מסרים בחיי היומיום? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאמרים נוספים בנושא תקשור וטלפתיה

מאת: רוני הכהןתקשור וטלפתיה14/08/191767 צפיות
שיחה עם מתקשרת מהימנה בהחלט יכולה להעניק לאנשים רבים את הכלים לנוע אל דרך חדשה

מאת: רוני הכהןתקשור וטלפתיה08/11/152518 צפיות
זה שאנחנו לא רואים מלבד מה שמונח אל מול עינינו אין זה אומר כי לא קיים דבר מעבר לכך. כל אלה אשר מחפשים אחר טיעונים מדעיים לכך שזה בלתי אפשרי שמתקיים עולם מטא-פיזי מעבר למה שאנו חשים ורואים יכולים להסתפק בעובדה כי המדע למרות כל מה שהוא חושף נמצא עדיין בחיתוליו בעוד שכל העולם הרוחני מתקיים כבר מאז שהאדם נמצא על פני האדמה ובכל תרבות ישנו אלמנט רוחני ואיש דת רוחני שהינו בעל יכולות תקשור עם עולם זה.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151804 צפיות
תקשור עם נשמות, או תקשור עם נפטרים, הוא אחד התחומים בעולם התקשור שהיה קיים מאז ומתמיד, ואף על פי כן – רק בשנים האחרונות מדברים עליו שוב בגלוי, חזרו לעסוק בו ממקום שונה מעט מזה שהיה, וכן – הוא אחת החוויות המומלצות ביותר ומשנות החיים ביותר שתוכלו להעניק לעצמכם.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151723 צפיות
אם אינכם מכירים את המצב שבו מישהו נעלם מחייכם לנצח ולא הספקתם לפתור איתו את כל מה שהיה לכם לפתור – אתם בני מזל. אם אתם שייכים לאלו שמכירים את החוויה הזאת ואת התחושות המתלוות אליה, תקשור עם נפטרים הוא הפתרון המושלם בעבורכם.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151708 צפיות
תקשור עם מלאכים הוא אחד הסוגים העדינים והטהורים ביותר של תקשור שקיימים. הם נמצאים פה, הם חלק מהחיים שלנו – בין אם אנחנו מודעים לכך ובין אם איננו מודעים לכך, והם רוצים לעזור לנו. בשביל זה הם פה. אז מה זה בעצם ולמה כדאי להתנסות בזה? כל התשובות פה.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/07/151949 צפיות
כיצד תטהרו את המרחב לפני תקשור? איזה צבעים יעזרו לכם לתקשר? איזה קריסטל כדאי להניח בחדר? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה14/06/151669 צפיות
תקשור הפך בשנים האחרונות לאחד הענפים המיסטיים המובילים; כולכם מכירים אותו, רבים מכם התנסיתם בייעוץ באמצעותו וחלקכם בטוח למדו אותו בקורס וניסו לעשות זאת בעצמם. מהו בעצם תקשור? איך זה עובד ומתי נוכל להסתייע בו? ומה חשוב לדעת על אודותיו? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica