חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תקשור, סיאנסים וישויות אור

מהו תקשור

מאז ומעולם ביקשו בני אדם להיות מסוגלים ליצור קשר עם המימד שמעבר. בכל תקופה ותרבות, הניחו אנשים שלא הגיוני שהחיים הארציים כפי שאנו מכירים אותם הם כל מה שקיים. היתכן, שאלו את עצמם, שאותו יקום מורכב ומסתורי בו אנו חיים מסתכם רק במה שאנחנו רואים בעין? האם אפשרי שכל מה שאדם למד במשך חיים שלמים נמוג לו ברגע אחד, כאשר הוא מת? בני אדם הבינו שחייב להיות משהו מעבר למימד הפיסי. כך החל הנסיון להבין את המימד האחר, 'הצד השני' כפי שמכנים אותו המתקשרים, ולגלות דרכים ליצור קשר עם דייריו. במהלך הדורות התפתחו שיטות שונות לעשות זאת.

נקרומנסיה והעלאה באוב

בתקופת התנ"ך, הדרך הנהוגה ליצירת קשר עם קרובים שנפטרו, היתה להעלותם באוב. ספר שמואל א' מספר לנו כיצד שאול המלך הגיע לבעלת האוב בעין דור, כדי שתעביר לו מסר משמואל - שינחה אותו כיצד עליו לנהוג.

בימי הביניים, הטכניקה שהיתה הנהוגה באירופה היתה אפלה במיוחד: הנקרומנסיה. שיטה זו ליצירת קשר עם המתים היתה כרוכה בהוצאת גופה של אדם עימו רצו ליצור קשר מקיברו. לאחר שנחפרה, היה המכשף עורך טקס סביב הגופה ומאלץ את רוח המת לשוב אל גופו על ידי שימוש בלחשים והשבעות. עדויות המופיעות בכתבים הסטוריים מספרות על תוצאותיהם המזוויעות של נסיונות אלה.

סיאנסים וספיריטואליזם

במאה התשע עשרה פרחה בארה"ב שיטה אחרת, שלמרות היותה פחות אפלה, היתה עדיין שנויה במחלוקת - הספיריטואליזם. באחת מצורותיה, היה המדיום - איש הקשר הספיריטואלי -  מייצר מתוך גופו חומר בשם אקטופלסמה. לפי עדויות, היה חומר זה לובש את צורת גופו ופניו של האדם שמת ובאופן זה מעביר מסרים לקרוביו החיים.

הספיריטואליזם קיבל עם הזמן צורה פופולארית, שבה הוא מוכר עד היום: הסיאנס.

מהו תקשור?

תקשור, כפי שהוא מוכר כיום התפתח במחצית השניה של המאה ה- 20. הוא זכה לפופולריות דרך כתביהם של מתקשרים מפורסמים כגון ג'יין רוברטס - אחת המתקשרות שהביאו את התקשור למודעות הרחבה שהוא זוכה לה כיום. רוברטס תקשרה ישות בשם סת' ואת הידע שהתקבל ממנו היא פרסמה בספריה. מטרתו של סת', כמו גם של ישויות גבוהות מסוגו, היא להעביר את הידע הגבוה שהוא נושא לכלל האנושות, על מנת לקדם את התפתחותה. רב אותן ישויות המעבירות מסרים דרך מתקשרים מלמדים אותנו שהאנושות נמצאת כרגע בשלב קריטי בהתפתחותה. אם נתמודד נכון עם המשברים בו אנו נתונים כעת כאנושות, נזכה לעלות לשלב הבא של ההתפתחות התודעתית שלנו. תקשור נמסר לאנושות כמתנה היכולה לעזור לה בתהליך חשוב זה.

אני חוזר ונשאל בהרצאות ובקורסי התקשור שאני מעביר האם תקשור מסוכן. חשוב לי לציין שתקשור היא שיטה רוחנית טהורה לחלוטין. בשונה מגרסאות העבר שלה, היא איננה נעשית בבתי קברות ואינה כוללת הפקה של חומרים מגופו של המתקשר.

האם ישנן ישויות שליליות?

בעוד שתקשור היא אכן טכניקה טהורה, שמטרותיה לחלוטין חיוביות, חשוב להכיר גם את נקודות התורפה שלה. בשל היותה שיטה רבת עוצמה, יש לדעת מה החסרונות שלה לפני שמתחילים לתרגל אותה.

כמו שבמימד הפיסי קיימים אנשים שנרצה להתרועע איתם ואחרים שנימנע מהם, כך קורה גם במימד הרוחני. אחרי הכל, אדם שהיה בלתי מפותח בהיותו בשר ודם במימד הפיסי - לא ישתנה באופיו הבסיסי גם כאשר יעבור אל המימד הרוחני.

מתקשרים מתארים את הישויות השליליות כ'תחבולנים'. במידה והם מופיעים בתקשור - הם לרב לובשים מראה שאנחנו מכירים, על מנת שנרגיש נוח. המסרים שהם מעבירים הם מסרים שגויים, ועלולים להסב נזק במידה ופועלים על פיהם.

כיצד עושים הגנות רוחניות?

כדי שנוכל להמנע מתחבולנים אלה, אני מציע לכל התלמידים שלי הלומדים רוחניות בכלל, ותקשור בפרט, להכיר טכניקות של הגנה רוחנית. אני פותח כל קורס תקשור בכך שאני מלמד כיצד לערוך הגנה רוחנית. כפי ששמה מרמז, ההגנה הרוחנית נועדה כדי למנוע מאיתנו ליצור קשר עם אנרגיות שליליות מכל סוג שהוא. קיימות שיטות שונות ליצירת הגנות. הגנות נועדו לייצר סינון שיאפשר רק לאנרגיות טובות וישויות חיוביות ליצור איתנו קשר. מהרגע שנערכה הגנה באופן הנכון, אין מה לחשוש מישויות שליליות, ואפשר להמשיך לתקשר בבטחון ובבטחה.

טיפ לסיום

למרות ההגנות אם אתם עדיין חוששים שיצרתם קשר עם תחבולן, שאלו את הישות 'האם הגעת מהאור?'. השאלה הזו אמנם נראית תמימה, שהרי תחבולנים לא יהססו לשקר ולהגיד שהם הגיעו מהאור. אך האמת היא שהשאלה הזו מופנית אל האני העליון של עצמנו, היודע את האמת. היה והישות שיצרה עימנו קשר היא אכן שלילית - היא תעלם באותו הרגע

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דר´ זפרן הוא מורה רוחני ידוע, סופר רב מכר ומנחה סדרה משלו בטלויזיה. הוא מנהל את המכללה ללימודים רוחניים, המציעה קורסי תקשור, שחזור גלגולים ואימון אישי בגישה רוחנית (קואצ'ינג רוחני).

הוא נחשב מורה של מורים בקהילה האלטרנטיבית. רבים מתלמידיו עוסקים בתקשור, שחזור גלגולים ואימון רוחני כמקצוע.

ניתן ליצור עימו קשר באמצעות "המכללה ללימודים רוחניים", בטלפון 03-5660066.

מידע נוסף באתר הבית של דר' ירון זפרן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דר' ירון זפרן

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/07/151938 צפיות
כיצד תטהרו את המרחב לפני תקשור? איזה צבעים יעזרו לכם לתקשר? איזה קריסטל כדאי להניח בחדר? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה03/05/152104 צפיות
כיצד יכול המלאך מיכאל לעזור לכם? מיהו המלאך כמאל? כיצד יוכלו שניהם לעזור לכם להצליח? כיצד הוא יכול להביא לנו שפע? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה25/03/153242 צפיות
מיהו המלאך צדקיאל? מה מספרת עליו הקבלה? כיצד הוא יכול להביא לנו שפע? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/03/151841 צפיות
מיהו המלאך גבריאל? כיצד ניתן לקבל ממנו העצמה וחוזק? כיצד יעזור לכם לאזן את הרוחניות שלכם עם דרישות המציאות? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה29/01/152055 צפיות
כיצד יוכל המלאך רפאל לרפא אתכם? מיהו המלאך חניאל, וכיצד יוכל להביא לחייכם אהבה? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/01/151620 צפיות
האם אפשר לתקשר עם אליהו הנביא? כיצד יש בכוחו לעזור לכם? ואיך מתקשרים עם המלאך אוריאל? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/12/141320 צפיות
האם אפשר לקבל תשובות לשאלות בחלום? כיצד מתקשרים בזמן שינה? איך מקבלים מסרים בחיי היומיום? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאמרים נוספים בנושא תקשור וטלפתיה

מאת: רוני הכהןתקשור וטלפתיה14/08/191753 צפיות
שיחה עם מתקשרת מהימנה בהחלט יכולה להעניק לאנשים רבים את הכלים לנוע אל דרך חדשה

מאת: רוני הכהןתקשור וטלפתיה08/11/152498 צפיות
זה שאנחנו לא רואים מלבד מה שמונח אל מול עינינו אין זה אומר כי לא קיים דבר מעבר לכך. כל אלה אשר מחפשים אחר טיעונים מדעיים לכך שזה בלתי אפשרי שמתקיים עולם מטא-פיזי מעבר למה שאנו חשים ורואים יכולים להסתפק בעובדה כי המדע למרות כל מה שהוא חושף נמצא עדיין בחיתוליו בעוד שכל העולם הרוחני מתקיים כבר מאז שהאדם נמצא על פני האדמה ובכל תרבות ישנו אלמנט רוחני ואיש דת רוחני שהינו בעל יכולות תקשור עם עולם זה.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151792 צפיות
תקשור עם נשמות, או תקשור עם נפטרים, הוא אחד התחומים בעולם התקשור שהיה קיים מאז ומתמיד, ואף על פי כן – רק בשנים האחרונות מדברים עליו שוב בגלוי, חזרו לעסוק בו ממקום שונה מעט מזה שהיה, וכן – הוא אחת החוויות המומלצות ביותר ומשנות החיים ביותר שתוכלו להעניק לעצמכם.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151699 צפיות
אם אינכם מכירים את המצב שבו מישהו נעלם מחייכם לנצח ולא הספקתם לפתור איתו את כל מה שהיה לכם לפתור – אתם בני מזל. אם אתם שייכים לאלו שמכירים את החוויה הזאת ואת התחושות המתלוות אליה, תקשור עם נפטרים הוא הפתרון המושלם בעבורכם.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151685 צפיות
תקשור עם מלאכים הוא אחד הסוגים העדינים והטהורים ביותר של תקשור שקיימים. הם נמצאים פה, הם חלק מהחיים שלנו – בין אם אנחנו מודעים לכך ובין אם איננו מודעים לכך, והם רוצים לעזור לנו. בשביל זה הם פה. אז מה זה בעצם ולמה כדאי להתנסות בזה? כל התשובות פה.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/07/151938 צפיות
כיצד תטהרו את המרחב לפני תקשור? איזה צבעים יעזרו לכם לתקשר? איזה קריסטל כדאי להניח בחדר? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה14/06/151658 צפיות
תקשור הפך בשנים האחרונות לאחד הענפים המיסטיים המובילים; כולכם מכירים אותו, רבים מכם התנסיתם בייעוץ באמצעותו וחלקכם בטוח למדו אותו בקורס וניסו לעשות זאת בעצמם. מהו בעצם תקשור? איך זה עובד ומתי נוכל להסתייע בו? ומה חשוב לדעת על אודותיו? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica