חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד תתקשרו עם קרובים שנפטרו?

עבור מרביתנו מוות היא מילה טעונה למדי. אבל כאשר זוכרים שכולנו נשמות שבעצם לכודות בתוך גוף פיסי, נבין שמה שאנו מכנים "המתים" הם בסך הכל נשמות כמונו שזכו להשתחרר מגופם הפיסי. מנקודת מבטם הם אלה שחופשיים ולא אנחנו.

בכוחן של נשמות הנפטרים לשמש לנו כמדריכים רבי עוצמה, שיראו לנו את הדרך בחיינו הארציים ממרום חוכמתם כדיירי העולם הרוחני, שבו חוקי הזמן והמרחב אינם קיימים. לכן, הם מסוגלים לראות דברים שנוגעים לקיומנו הארצי, שאנחנו מוגבלים מכדי לראותם. מתוך הנסיון שצברו בהיותם בעולם הגשמי הם מבינים אותנו ולכן ישמחו לעזור. נוכל להפנות אליהם שאלות ספציפיות, אבל לא מומלץ לבקש מידע על העתיד. רצוי שנבקש הכוונה והנחיה לאופן בו נוכל להגשים את עצמנו ולשאול אותם כיצד נוכל לחיות את חיינו באופן המספק ביותר.

האין אנחנו מטרידים את מנוחת המתים?

תקשור אינה העלאה באוב. חשוב, לכן, שנקפיד שלא לזמן נשמה של אדם שמת לפני שעברה לפחות שנה מאז מותו. כל נשמה החוצה את הסף אל המימד הרוחני זקוקה לזמן עיכול והסתגלות. ולא רק הם! גם לקרוביהם של הנפטרים שנותרו ברובד הפיסי דרוש פרק זמן לעכל את השינוי ולהשלים עם המוות. שנה נחשבת לפרק זמן בעל משמעות סמלית רבה, כיוון שהיא מייצגת מחזור חיים ארצי שלם. לאחר שחלפה שנה לפחות מותר לנו להניח שהנשמה שחצתה אל המציאות הרוחנית הצליחה להתאקלם בה, בעוד שקרוביה שנותרו במימד הפיסי השלימו עם המעבר. בשלב זה, לכן, זימון הנשמה לא יהווה הטרדה שלה. למעשה - בשלב זה הנשמה תשמח ליצור קשר ולהתאחד עם קרוביה שנותרו בעולם החיים באמצעות תקשור.

לאחר שאמרתי זאת, חשוב לי לציין מה שאני אומר לתלמידיי: אל תזמנו נשמה של אדם מסוים אף פעם, אלא קיראו לנשמה של מי שרוצה לתקשר איתנו! בדרך זו, אנו בטוחים לחלוטין שהנשמה שתגיע עושה זאת מרצונה המלא. אפשרי בהחלט שזו תהיה נשמה של אדם שיצא לנו להכיר בהיותו בגוף פיסי, אבל יתכן שמי שיגיע יהיה דוקא מדריך שלא הכרנו עדיין, שיש לו דברים משמעותיים וחשובים לספר לנו!

מה בין יונג, אורפאוס והמלך ארתור

הפסיכואנליטיקן קרל גוסטב יונג טען שמיתולוגיות אינן אוסף אקראי של סיפורים, כי אם מייצגות אמיתות רוחניות ופסיכולוגיות משמעותיות המשותפות לכלל האנושות. כיוון שמיתולוגיות רבות עוסקות במציאות הרוחנית, שדייריה הם נשמות הנפטרים, המדיטציה שאציע כאן מבוססת על מיתוסים המתעדים את המסע של הגיבור אל עולם המתים ומלמדות אותנו עליו.

לדוגמא, המיתולוגיה היוונית טוענת שממלכת המתים, המכונה אצלם "האדס", נמצאת מתחת לאדמה. את האדס מפרידים חמישה נהרות מהעולם הפיסי. כארון הוא שמו של איש המעבורת, המעביר נשמות בספינתו, מהצד הארצי של הנהר לצד האחר, שם האדס נמצא. למרות שאנו אומרים תמיד שאדם לא לוקח עימו את כספו או רכושו אל העולם הבא - לפי המיתולוגיה היוונית גם בעולם המתים נדרש כסף, כדי לשלם לאיש המעבורת! לכן, היוונים היו קוברים את מתיהם עם מטבע המונח על שפתיהם, שיהווה תשלום הדרוש לאיש המעבורת. קיימים סיפורים רבים על מסעותיהם של בני-אדם להאדס, כדי לפגוש את יקיריהם. מתוך הסיפורים המוכרים לנו ישנו סיפור מפורסם אחד המספר כיצד ירד אורפאוס אל השאול כדי להשיב את יורידיצה אהובתו.

לפי המיתולוגיה הקלטית, שמו של עולם המתים הוא "אבאלון", שמשמעותו "תפוח" (Apple), הנחשב לפרי של העולם האחר. המסורת הבריטית הקדומה מספרת שהמלך ארתור נלקח לאבאלון - "אי התפוחים" - כדי להחלים ואז להיוולד מחדש.

המיתולוגיה השומרית, מספרת שבכדי להגיע אל ממלכת המתים צריכה נשמת המת לעבור שבעה שערים. האגדה מספרת על האלה אינאנה, שבכל אחד מן השערים נדרשה להסיר פריט לבוש אחד, כך שעד שעברה את כל שבעת השערים והגיעה לפתח ממלכת המתים, היא היתה עירומה לחלוטין. סיפור זה מייצג את התפשטות הנשמה מזיכרונותיה מן הגלגול האחרון, כהכנה ללידה מחדש.

כיצד מתקשרים עם נשמות במציאות הרוחנית?

· יש להתחיל בנשימות והרפיה, ואז לערוך הגנות ולפתוח את העין השלישית (ראו מאמרי הקודם בנושא זה).

· יש לדמיין שאתם נמצאים בשדה פתוח וירוק, הממוקם במקום פסטורלי בטבע.

· מאותו שדה יוצא שביל, המוביל אתכם במדרון קל לעבר מערה.

· המערה, כך אתם מגלים, מוארת באור של לפידים הנעוצים בקירותיה. אתם צועדים בתוכה.

· בתוך המערה לוקחת אתכם הדרך כלפי מטה, בשביל בעל מבנה ספירלי - אל בטן האדמה.

· כשתגיעו לקצה הדרך, תמצאו עצמכם על גדת נהר אפוף ערפילים.

· מתוך הערפל אתם רואים ספינה מגיחה, בסגנון ויקינגי. את הספינה משיט איש המעבורת, שמופיע כדמות עטויית גלימה בצבע ארגמן. את פניו אינכם רואים.

· אתם מתיישבים בתוך הספינה. כעת היא חוזרת על עקבותיה ועושה דרכה אל הצד השני.

· אתם יורדים בצד השני, ומוצאים שהגעתם לבוסתן תפוחים.

· השביל שבין העצים יקח אתכם אל בית קטן עשוי מאבן עתיקה.

· אתם נכנסים אל הבית ומגלים שהפנים של הבית גדול משמעותית מכפי שהבית נראה מבחוץ. בית האבן העתיק הזה מרוהט ברהיטי עץ עתיקים וכבדים המרופדים בקטיפה. הוא מוקף בוילונות כבדים ויש בו אח בוערת.

· מדלת צדדית נכנסת כעת נשמת האדם שבחר לתקשר איתכם.

· אם אינכם מכירים אותו עדיין, הציגו את עצמכם ובררו מיהו.

· שאלו אותו מה תפקידו בחייכם, ואיזה הנחייה או מידע בא להעניק לכם.

· כעת רוקנו את ראשכם מכל מחשבה ותנו לו להעביר אליכם את המסר שלו.

· לסיום - יתכן שהוא יתן לכם מתנת אור או סמל של עוצמה, אותו תטמיעו בתוך גופכם האנרגטי.

· הודו למדריך והיפרדו ממנו. חיזרו בדרך שבה הגעתם בחזרה. כעת תוכלו לצאת מההרפיה על ידי ספירה מ- 1-10.

שלושת העולמות השאמאניים

במדיטציה שהצגתי כעת שילבתי כמה מוטיבים מיתולוגיים, במטרה לחבר אתכם אל המימד האחר. אחד המוטיבים שבהם השתמשתי הוא הספירלה, שהיא סמל להתפתחות ולידה מחדש. כוון הספירלה היה כלפי מטה, כדי לייצג את הירידה אל ממלכת הנשמות, הנקראת הממלכה התחתונה.

סמלים נוספים במדיטציה היו איש המעבורת שמעביר בספינתו את הנשמות מצידו הארצי של הנהר לצידו הרוחני, לפי המיתולוגיה היוונית. המוטיב של אי התפוחים, מהמיתולוגיה הקלטית, הופיע בצורת הבוסתן בו נמצא בית האבן שבו נערך המפגש שלכם עם המדריך.

מדיטציה זו מבוססת על רעיון "הממלכה התחתונה", שהוא אחד משלושת העולמות על פי התפיסה השמאנית. בקורס שלי לריפוי בתקשור, אני מלמד על שלושת העולמות השאמאניים וכיצד נוכל ליצור קשר עם דייריהם של כל אחד מהם. לפי השמאניזם העולם מסומל כעץ ענק, הנקרא "עץ העולם". הוא נחלק לשלושה מימדים: שורשי העץ היא הממלכה התחתונה, בה שוכנים רוחות הנפטרים. השורשים הם סמל לעבר, אליו שייכים המתים, כאנשים שחיו פעם בעולם הפיסי. גזע העץ מייצג את הממלכה התיכונה, שהוא המימד הפיסי בו אנו מתקיימים. הגזע הוא סמל להווה, הזמן בו אנו חיים - כאן ועכשיו. צמרת העץ מייצגת את הממלכה העליונה, שבה מתקיימות ישויות רוחניות הידועות כישויות אור, המוכרות לנו יותר בתור מלאכים. הרובד הזה מייצג את העתיד, כיוון שהמדריכים המתקשרים איתנו מרובד זה מנסים לעזור לנו כקולקטיב לעבור לשלב הבא בהתפתחות שלנו כאנושות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דר´ זפרן הוא מורה רוחני ידוע, סופר רב מכר ומנחה סדרה משלו בטלויזיה. הוא מנהל את המכללה ללימודים רוחניים, המציעה קורסי תקשור, שחזור גלגולים ואימון אישי בגישה רוחנית (קואצ'ינג רוחני).

הוא נחשב מורה של מורים בקהילה האלטרנטיבית. רבים מתלמידיו עוסקים בתקשור, שחזור גלגולים ואימון רוחני כמקצוע.

ניתן ליצור עימו קשר באמצעות "המכללה ללימודים רוחניים", בטלפון 03-5660066.

מידע נוסף באתר הבית של דר' ירון זפרן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דר' ירון זפרן

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/07/151938 צפיות
כיצד תטהרו את המרחב לפני תקשור? איזה צבעים יעזרו לכם לתקשר? איזה קריסטל כדאי להניח בחדר? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה03/05/152104 צפיות
כיצד יכול המלאך מיכאל לעזור לכם? מיהו המלאך כמאל? כיצד יוכלו שניהם לעזור לכם להצליח? כיצד הוא יכול להביא לנו שפע? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה25/03/153242 צפיות
מיהו המלאך צדקיאל? מה מספרת עליו הקבלה? כיצד הוא יכול להביא לנו שפע? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/03/151841 צפיות
מיהו המלאך גבריאל? כיצד ניתן לקבל ממנו העצמה וחוזק? כיצד יעזור לכם לאזן את הרוחניות שלכם עם דרישות המציאות? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה29/01/152055 צפיות
כיצד יוכל המלאך רפאל לרפא אתכם? מיהו המלאך חניאל, וכיצד יוכל להביא לחייכם אהבה? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/01/151620 צפיות
האם אפשר לתקשר עם אליהו הנביא? כיצד יש בכוחו לעזור לכם? ואיך מתקשרים עם המלאך אוריאל? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/12/141320 צפיות
האם אפשר לקבל תשובות לשאלות בחלום? כיצד מתקשרים בזמן שינה? איך מקבלים מסרים בחיי היומיום? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאמרים נוספים בנושא תקשור וטלפתיה

מאת: רוני הכהןתקשור וטלפתיה14/08/191753 צפיות
שיחה עם מתקשרת מהימנה בהחלט יכולה להעניק לאנשים רבים את הכלים לנוע אל דרך חדשה

מאת: רוני הכהןתקשור וטלפתיה08/11/152498 צפיות
זה שאנחנו לא רואים מלבד מה שמונח אל מול עינינו אין זה אומר כי לא קיים דבר מעבר לכך. כל אלה אשר מחפשים אחר טיעונים מדעיים לכך שזה בלתי אפשרי שמתקיים עולם מטא-פיזי מעבר למה שאנו חשים ורואים יכולים להסתפק בעובדה כי המדע למרות כל מה שהוא חושף נמצא עדיין בחיתוליו בעוד שכל העולם הרוחני מתקיים כבר מאז שהאדם נמצא על פני האדמה ובכל תרבות ישנו אלמנט רוחני ואיש דת רוחני שהינו בעל יכולות תקשור עם עולם זה.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151792 צפיות
תקשור עם נשמות, או תקשור עם נפטרים, הוא אחד התחומים בעולם התקשור שהיה קיים מאז ומתמיד, ואף על פי כן – רק בשנים האחרונות מדברים עליו שוב בגלוי, חזרו לעסוק בו ממקום שונה מעט מזה שהיה, וכן – הוא אחת החוויות המומלצות ביותר ומשנות החיים ביותר שתוכלו להעניק לעצמכם.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151699 צפיות
אם אינכם מכירים את המצב שבו מישהו נעלם מחייכם לנצח ולא הספקתם לפתור איתו את כל מה שהיה לכם לפתור – אתם בני מזל. אם אתם שייכים לאלו שמכירים את החוויה הזאת ואת התחושות המתלוות אליה, תקשור עם נפטרים הוא הפתרון המושלם בעבורכם.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151685 צפיות
תקשור עם מלאכים הוא אחד הסוגים העדינים והטהורים ביותר של תקשור שקיימים. הם נמצאים פה, הם חלק מהחיים שלנו – בין אם אנחנו מודעים לכך ובין אם איננו מודעים לכך, והם רוצים לעזור לנו. בשביל זה הם פה. אז מה זה בעצם ולמה כדאי להתנסות בזה? כל התשובות פה.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/07/151938 צפיות
כיצד תטהרו את המרחב לפני תקשור? איזה צבעים יעזרו לכם לתקשר? איזה קריסטל כדאי להניח בחדר? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה14/06/151658 צפיות
תקשור הפך בשנים האחרונות לאחד הענפים המיסטיים המובילים; כולכם מכירים אותו, רבים מכם התנסיתם בייעוץ באמצעותו וחלקכם בטוח למדו אותו בקורס וניסו לעשות זאת בעצמם. מהו בעצם תקשור? איך זה עובד ומתי נוכל להסתייע בו? ומה חשוב לדעת על אודותיו? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica