חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד מרפאים באמצעות תקשור?

מיהו מדריך הרפואה שלנו?

מדריך הרפואה, הוא מדריך רוחני העוזר לנו לתעל אנרגיית ריפוי לעצמנו ולאחרים. תפקידו לסייע לנו לרפא גוף, נפש ורוח. למרות שלרב המתקשרים יש מדריך רפואה אחד, ישנם מרפאים גדולים להם מספר מדריכי רפואה, שכל אחד מתמחה בסוג שונה של בעיה או עוזר לסוג אחר של מטופל.

ישנם מרפאים רוחניים רבים - "הילרים", שאינם מודעים כלל למקורות הכוח המתועל דרכם. הכרות עם מדריך הרפואה, שהוא הוא מקור עוצמת הריפוי של כל הילר, הופכת אותו מודע הרבה יותר לתהליך בו הוא נוטל חלק ומעצימה את יכולת הריפוי שלו באופן ממשי.

ישנן דרכים שונות לעבוד עם מדריכי רפואה. הדרך המועדפת עליי היא באמצעות המרפאה הרוחנית.

מהי המרפאה הרוחנית?

המרפאה הרוחנית היא "מקום" אסטראלי, בו עובד מדריך הרפואה. אם קראתם בעיון את ההסברים שנתתי במאמר קודם על המציאות הרוחנית, אתם מבינים בוודאי שלא מדובר במקום פיסי ממשי, אלא בעקרון הארכיטיפי של ריפוי.

המרפאה מופיעה באופן שונה בפני כל מתקשר, בהתאם לסגנונו האישי ולאופיו של מדריך הרפואה שלו. לדוגמא, אם מדריך הרפואה שלך יתגלה לך במדיטציה כקוסם האגדי מרלין, יתכן שיקח אותך למרפאה הנמצאת בתוך מעגל אבנים קדום דמוי סטונהנג'. שם, יתכן וישקה אותך בשיקוי המטהר מכל מחשבה שלילית, או יעניק לך קמיע השומר מחולי.

לעומת זאת, אם מדריך הרפואה שלך הינו שאמאן אינדיאני, המרפאה שלו עשויה להיות בתוך טיפי, בו תמצא חפצים כגון תוף שצליליו מעצימים בחוזק וחיוניות, נוצה מיוחדת המנקה את הגוף מזיהומים, או תערובת עשבים ששואבת את המחלה מכל אזור בגוף עליו היא מונחת.

אם מדריך הרפואה שלך הוא חוצן, יתכן שהמרפאה שלו נמצאת על כוכב אחר, או בתוך חללית. המכשור במקרה זה יהיה כפי הנראה "הייטקי" למדי. אולי מכשירים המפיצים קרניים בלתי נראות המרפאות מחלות שונות, או מכשיר שכשתוכנס אל תוכו תפורק לאטומים ותחובר מחדש, אבל בריא...

הדוגמאות שנתתי באות להמחיש שמדריך הרפואה, כמו גם מרפאתו והציוד שבה, יכולים להיות שונים ומשונים. אין שני מתקשרים העובדים, לכן, באופן דומה.

עם זאת, מה שצפוי לקרות הוא שבמהלך המדיטציה תוזמנו על ידי מדריך הרפואה שלכם למרפאתו, שם תעברו טיפול אנרגטי, שתוצאותיו ינותבו לגוף הפיסי ולחיים הארציים.

במקביל לטיפול, יתכן והמדריך יתן לכם הנחיות להמשך הטיפול. לדוגמא, הוא עשוי לבקש מכם לחזור על הטיפול מספר מסוים של פעמים,  או לבקש שתתרגלו מדיטציה כלשהי.

באילו בעיות ניתן לטפל במרפאה הרוחנית?

במרפאה הרוחנית ניתן לעבור טיפול לריפוי כל בעיה גופנית או רגשית. אין הדבר אומר שכל בעיה אכן תיפתר בפועל. ישנן בעיות שסיבותיהן קארמתיות או רוחניות, כלומר, שההתמודדות עם המחלה היא דרך לעבור שיעור משמעותי. היות ותפקידם של המדריכים הוא לעזור לנו ללמוד ולהתפתח דרך עשיית השעורים שלנו, ריפוי בעיה שסיבתה קארמתית לא תקדם את התפתחותנו ולכן לא תתאפשר באמצעות מדריכי רפואה.

בכל מקרה, לעולם אין להשתמש בריפוי בתקשור כתחליף לטיפול רפואי קונבנציונלי, אלא רק כדרך לתמוך בו.

האם מדריכי הרפואה שלנו יכולים לעזור גם לאנשים אחרים?

עקרונית, כמובן שמדריכי הרפואה שלנו יכולים ורוצים לעזור גם לאנשים אחרים. זו שליחותם של הילרים ושל מרפאים בתקשור. עם זאת, עבודה עם מטופלים הינה אחריות שאין להקל בה ראש, ולכן דורשת הכשרה מקצועית שספר אינו יכול להקנות.

מדיטציית המרפאה הרוחנית

· התחילו בנשימות והרפיה, הגנות ופתיחת העין השלישית (ראו מאמר קודם שפרסמתי בנושא זה).

· דמיינו שאתם נמצאים בשדה ירוק ופתוח, הנמצא במקום פסטורלי ושליו בטבע.

· מהשדה יוצא שביל המוביל אתכם למצוק, ממנו נשקף חוף ים פראי ופתוח.

· אתם יורדים אל החוף, וצועדים על החול הלח לאורכו. מצב הים מעיד על מצבכם הרגשי ברגע זה: שקט או סוער.

· האדים הנוצרים מן הגלים ממלאים את השדה החזותי שלכם. ביניהם אתם רואים דמות רחוקה המתקרבת לעברכם.

· ככל שהדמות קרבה והולכת אתם מבחינים בפרטי המראה שלה. האם זוהי דמות אנושית, דמות של בעל חיים או חוצן? האם אתם מזהים את הגיל או המין של הדמות? מה היא לובשת?

· כאשר המדריך מגיע אליכם אתם מציגים עצמכם, ומבררים לשמו או לכינוי שלו. אתם מציגים לו את הבעיה הבריאותית לשמה הגעתם ומבקשים ממנו לרפא אתכם.

· המדריך לוקח אתכם אל מרחב הריפוי שלו. האם הוא לוקח אתכם למקום על אותו חוף או למקום אחר? האם זה מקום על האדמה, תחת המים או על כוכב אחר?

· כיצד נראה מרחב הריפוי של המדריך שלכם מבחוץ?

· אתם נכנסים אל תוך המקום. כיצד הוא מעוצב?

· האם אתם רואים סביבכם מכשירי ריפוי? האם אלו נוצות, קריסטלים, כלי נגינה מיוחדים או אולי חפצים הנראים כשייכים לטכנולוגיה שאינה מוכרת לכם?

· האם יש סביבכם חומרים מיוחדים? האם יש שם עשבים, שיקויים, או דברים אחרים?

· המדריך מושיב אתכם במקום שהוא בוחר. הוא מטפל בכם בדרך שיבחר. האם הוא מתעל אל תוככם אנרגיות כלשהן? האם הוא משתמש בידיו או במכשיר כלשהו? לאן בגופכם הוא מתעל את האנרגיות? האם האנרגיה שהוא מתעל אל תוככם לבנה או בעלת צבע/ים אחר/ים?

· איזו תחושה אתם חשים תוך כדי התהליך? האם זה חום, קור, או רטט? האם נעים לכם? האם עולות במיינד שלכם מחשבות תוך כדי כך, תמונות, סמלים?

· יתכן והמדריך יתן לכם "צידה" רוחנית לדרך. האם הוא נותן סמל, תרופה, או אולי חומר למחשבה?

· בסיום התהליך – המדריך לוקח אתכם בחזרה אל חוף הים ממנו התחלתם. שם אתם מודים לו ונפרדים ממנו עד הפעם הבאה.

· אתם חוזרים בדרך שבאתם: עולים אל המצוק, וחוזרים על השביל בו הגעתם, בחזרה אל השדה.

· בספירה מ-1 עד 10 אתם יוצאים ממצב ההרפיה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דר´ זפרן הוא מורה רוחני ידוע, סופר רב מכר ומנחה סדרה משלו בטלויזיה. הוא מנהל את המכללה ללימודים רוחניים, המציעה קורסי תקשור, שחזור גלגולים ואימון אישי בגישה רוחנית (קואצ'ינג רוחני).

הוא נחשב מורה של מורים בקהילה האלטרנטיבית. רבים מתלמידיו עוסקים בתקשור, שחזור גלגולים ואימון רוחני כמקצוע.

ניתן ליצור עימו קשר באמצעות "המכללה ללימודים רוחניים", בטלפון 03-5660066.

מידע נוסף באתר הבית של דר' ירון זפרן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דר' ירון זפרן

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/07/151939 צפיות
כיצד תטהרו את המרחב לפני תקשור? איזה צבעים יעזרו לכם לתקשר? איזה קריסטל כדאי להניח בחדר? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה03/05/152104 צפיות
כיצד יכול המלאך מיכאל לעזור לכם? מיהו המלאך כמאל? כיצד יוכלו שניהם לעזור לכם להצליח? כיצד הוא יכול להביא לנו שפע? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה25/03/153245 צפיות
מיהו המלאך צדקיאל? מה מספרת עליו הקבלה? כיצד הוא יכול להביא לנו שפע? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/03/151841 צפיות
מיהו המלאך גבריאל? כיצד ניתן לקבל ממנו העצמה וחוזק? כיצד יעזור לכם לאזן את הרוחניות שלכם עם דרישות המציאות? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה29/01/152055 צפיות
כיצד יוכל המלאך רפאל לרפא אתכם? מיהו המלאך חניאל, וכיצד יוכל להביא לחייכם אהבה? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/01/151622 צפיות
האם אפשר לתקשר עם אליהו הנביא? כיצד יש בכוחו לעזור לכם? ואיך מתקשרים עם המלאך אוריאל? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/12/141321 צפיות
האם אפשר לקבל תשובות לשאלות בחלום? כיצד מתקשרים בזמן שינה? איך מקבלים מסרים בחיי היומיום? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאמרים נוספים בנושא תקשור וטלפתיה

מאת: רוני הכהןתקשור וטלפתיה14/08/191753 צפיות
שיחה עם מתקשרת מהימנה בהחלט יכולה להעניק לאנשים רבים את הכלים לנוע אל דרך חדשה

מאת: רוני הכהןתקשור וטלפתיה08/11/152500 צפיות
זה שאנחנו לא רואים מלבד מה שמונח אל מול עינינו אין זה אומר כי לא קיים דבר מעבר לכך. כל אלה אשר מחפשים אחר טיעונים מדעיים לכך שזה בלתי אפשרי שמתקיים עולם מטא-פיזי מעבר למה שאנו חשים ורואים יכולים להסתפק בעובדה כי המדע למרות כל מה שהוא חושף נמצא עדיין בחיתוליו בעוד שכל העולם הרוחני מתקיים כבר מאז שהאדם נמצא על פני האדמה ובכל תרבות ישנו אלמנט רוחני ואיש דת רוחני שהינו בעל יכולות תקשור עם עולם זה.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151793 צפיות
תקשור עם נשמות, או תקשור עם נפטרים, הוא אחד התחומים בעולם התקשור שהיה קיים מאז ומתמיד, ואף על פי כן – רק בשנים האחרונות מדברים עליו שוב בגלוי, חזרו לעסוק בו ממקום שונה מעט מזה שהיה, וכן – הוא אחת החוויות המומלצות ביותר ומשנות החיים ביותר שתוכלו להעניק לעצמכם.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151702 צפיות
אם אינכם מכירים את המצב שבו מישהו נעלם מחייכם לנצח ולא הספקתם לפתור איתו את כל מה שהיה לכם לפתור – אתם בני מזל. אם אתם שייכים לאלו שמכירים את החוויה הזאת ואת התחושות המתלוות אליה, תקשור עם נפטרים הוא הפתרון המושלם בעבורכם.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151688 צפיות
תקשור עם מלאכים הוא אחד הסוגים העדינים והטהורים ביותר של תקשור שקיימים. הם נמצאים פה, הם חלק מהחיים שלנו – בין אם אנחנו מודעים לכך ובין אם איננו מודעים לכך, והם רוצים לעזור לנו. בשביל זה הם פה. אז מה זה בעצם ולמה כדאי להתנסות בזה? כל התשובות פה.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/07/151939 צפיות
כיצד תטהרו את המרחב לפני תקשור? איזה צבעים יעזרו לכם לתקשר? איזה קריסטל כדאי להניח בחדר? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה14/06/151658 צפיות
תקשור הפך בשנים האחרונות לאחד הענפים המיסטיים המובילים; כולכם מכירים אותו, רבים מכם התנסיתם בייעוץ באמצעותו וחלקכם בטוח למדו אותו בקורס וניסו לעשות זאת בעצמם. מהו בעצם תקשור? איך זה עובד ומתי נוכל להסתייע בו? ומה חשוב לדעת על אודותיו? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica