חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד תחזירו אנרגיית נשמה שאיבדתם באמצעות תקשור?

מדיטציית נתיב הנשמה

במהלך חיינו אנו עוברים שלבים שונים, מינקות ועד זיקנה, בכל אחד מהם מזומנות לנו חוויות מסוגים שונים. חלק מאותן חוויות מעצימות ומחזקות, בעוד אחרות מטלטלות ומחלישות. המדיטציה הבאה עוקבת אחר השלבים אותם עברתם לאורך חייכם הנוכחיים (בגלגולים קודמים עסקתי במאמרים קודמים שפרסמתי). לאורך התהליך תעברו מספר תחנות רוחניות, בכל אחת מהן תזכו להבנה חדשה של שלב אחד בחייכם או של תחום חיים מסוים. בתחנה האחרונה, מקדש התובנות, תערכו אינטגרציה של המסע כולו.

המסע ממערת הלידה ועד מקדש התובנות

· כל תקשור מתחיל בנשימות והרפיה, הגנות ופתיחת העין השלישית (ראו מאמר קודם שפרסמתי בנושא זה).

·דמיינו שאתם נמצאים בשדה ירוק ופתוח, הנמצא במקום פסטורלי ושליו בטבע.

·מהשדה יוצאים על השביל המוביל אל חוף הים, שם תפגשו את מדריך הריפוי שלכם, שבו עסקתי במאמר קודם אותו פרסמתי בנושא זה.

· מערת הלידה: המדריך לוקח אתכם אל מערה הנמצאת על חוף הים, בין הצוקים. אתם נכנסים אל המערה. האם המערה צרה או רחבה? האם היא מוארת או אפלה? אתם מתחילים לצעוד במערה. האם קל לכם לעבור בה, האם אתם מחליקים? מה התחושה שהמערה מעוררת בכם? האם אתם רוצים להשאר בה או לצאת ממנה בהקדם? האם יש בה חפצים מיוחדים, בעלי חיים, אנשים או ישויות? אם יש – מה הם עושים או אומרים?

· גן הילדות: אתם יוצאים מצידה האחר של המערה אל גן. האם הגן גדול או קטן? האם הוא פתוח או תחום? האם הוא מוקף גדר חיה, חומה או משהו אחר? מה גדל בגן הזה? האם יש שם פרחים? באילו צבעים? האם יש שם עצים גבוהים או רק צמחים נמוכים? האם הצמחים גזומים או שהם גדלים פרא? האם השמש מאירה את הגן או שיש עננים? כיצד אתם מרגישים בגן? האם נעים לכם שם? האם יש שם חפצים מיוחדים, בעלי חיים, אנשים או ישויות? אם יש - מה הם עושים או אומרים?

· שדה הנעורים: מן הגן נפתח שער היוצא אל שדה. האם השדה קטן או גדול? האם הוא תחום או פתוח? האם זה שדה פרא או שדה מעובד? האם יש בו צמחים? האם אלו פרחים, דגנים, ירקות, פירות או משהו אחר? האם קר בשדה או חמים? כיצד אתם מרגישים בשדה? האם נעים לכם שם? האם יש שם חפצים מיוחדים, בעלי חיים, אנשים או ישויות? אם יש - מה הם עושים או אומרים?

· גשר הנישואים: אתם חוצים את השדה ומגיעים אל נהר, מעליו עובר גשר. האם הגשר עשוי מאבנים, עץ, חבלים או משהו אחר? האם הוא מודרני או עתיק? האם הוא נראה חזק או רעוע? האם הוא ארוך או קצר? צר או רחב? אנחנו מתחילים לחצות את הגשר. איך אנחנו מרגישים עליו? האם נעים לנו שם? האם יש שם חפצים מיוחדים, בעלי חיים, אנשים או ישויות? אם יש - מה הם עושים או אומרים?

· פסגת הקריירה: לאחר שחציתם את הגשר אתם מתחילים לעלות במתלול המוביל לעבר הר. האם זהו הר נמוך או גבוה? האם הוא הדרגתי או תלול? האם הדרך אליו נוחה או קשה? האם צומח עליו משהו או שהוא צחיח? האם יש על ההר רוחות או אובך? כיצד אתם מרגישים עליו? האם נעים לכם שם? האם יש שם חפצים מיוחדים, בעלי חיים, אנשים או ישויות? אם יש - מה הם עושים או אומרים?

· בקתת הסודות: בעודכם צועדים אתם מגיעים אל בקתה. האם הבקתה גדולה או קטנה? ממה היא עשויה? האם יש לה חלונות? האם ניתן לראות מן החלונות משהו על המתרחש בתוכה? כנסו אל תוך הבקתה. כיצד היא נראית מבפנים? מה יש בה? כיצד אתם מרגישים שם? האם נעים לכם? האם יש שם חפצים מיוחדים, בעלי חיים, אנשים או ישויות? אם יש - מה הם עושים או אומרים?

· מקדש התובנות: מהבקתה אתם ממשיכים הלאה ומגיעים אל מקדש המייצג רוחניות טהורה. האם המקדש קטן או גדול? מאיזה חומר הוא עשוי? אתם נכנסים אל המקדש. כיצד הוא נראה מבפנים? האם הוא מואר או אפל? האם נעים בו? האם יש בו חפצים מיוחדים, בעלי חיים, אנשים או ישויות? אם יש - מה הם עושים או אומרים?

· החזרה: בסיום התהליך אתם מודים למדריך הרפואה שלכם על עזרתו, והוא מחזיר אתכם אל החוף ממנו יצאתם. אתם נפרדים ממנו וחוזרים בשביל המוביל בחזרה אל השדה ממנו התחלתם את המסע. בספירה מ- 1 עד 10 אתם יוצאים ממצב ההרפיה בחזרה אל מצב התודעה הרגיל. המסע הסתיים.

השבת חלקי נשמה שאיבדנו בדרך

את מדיטציית נתיב הנשמה קיבלתי דרך בעצמי דרך תקשור. יש בה חלקים שלא הזכרתי במאמר זה, כמו "יער הפחדים" ו"בור המחלות", היות וההתמודדות עימם דורשת הנחיה אישית, שלא אפשרית דרך הכתב. אחד החלקים שנאלצתי להחסיר הוא שיאו של התהליך כולו: השבת חלקי נשמה שאבדו לנו לאורך הדרך.

"אובדן נשמה" הוא מושג שאמאני המתייחס לעוצמה אישית שאיבדנו במהלך חיים אלה או בחיים קודמים. זה קורה בשל טראומות כגון תאונה, נטישה פתאומית, התעללות, אלימות, או שכול. אירועים מסוג זה נוטלים מאיתנו חלק מהחיות, מהחיוניות ומהחיבור לחיים ומשאירים אותנו בתחושה שאיבדנו חלק מעצמנו.

אובדן נשמה עלול להתרחש לא רק כתוצאה מאירוע אקוטי אלא גם בשל התמודדות קשה ומתמשכת, כמו תהליך גירושין, דיכוי מתמשך, מחלה כרונית, או פשיטת רגל, שלאורך זמן גורמים ל"דליפת נשמה" הדרגתית.

מה שמאפיין את כל המצבים הללו, הוא שחלק מאיתנו לא ממשיך הלאה כפי שהחיים מעודדים לעשות, אלא נשאר תקוע בעבר, באובדן, במוגבלות. אנו עלולים לחוש שאיננו נוכחים בחיינו העכשוויים באופן מלא. לעיתים קרובות זה מתבטא בתחושה שקשה לנו לשמוח עד הסוף, להנות באמת או להיות מסוגלים להתחבר רגשית לאנשים.

בקורס שאני מעביר להכשרת מרפאים בתקשור, לומדים המשתתפים לא רק לתקשר את נתיב הנשמה עבור אחרים, אלא גם לזהות את חלקי הנשמה, המכונים לעיתים גם "רסיסי נשמה", ולהשיבם אל המטופל בתוך היכל התובנות. תהליך זה הוא בעל אופי חניכתי ולכן ניתן ללמוד אותו רק בהנחייה אישית של מורה ותלמיד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דר´ זפרן הוא מורה רוחני ידוע, סופר רב מכר ומנחה סדרה משלו בטלויזיה. הוא מנהל את המכללה ללימודים רוחניים, המציעה קורסי תקשור, שחזור גלגולים ואימון אישי בגישה רוחנית (קואצ'ינג רוחני).

הוא נחשב מורה של מורים בקהילה האלטרנטיבית. רבים מתלמידיו עוסקים בתקשור, שחזור גלגולים ואימון רוחני כמקצוע.

ניתן ליצור עימו קשר באמצעות "המכללה ללימודים רוחניים", בטלפון 03-5660066.

מידע נוסף באתר הבית של דר' ירון זפרן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דר' ירון זפרן

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/07/151938 צפיות
כיצד תטהרו את המרחב לפני תקשור? איזה צבעים יעזרו לכם לתקשר? איזה קריסטל כדאי להניח בחדר? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה03/05/152104 צפיות
כיצד יכול המלאך מיכאל לעזור לכם? מיהו המלאך כמאל? כיצד יוכלו שניהם לעזור לכם להצליח? כיצד הוא יכול להביא לנו שפע? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה25/03/153242 צפיות
מיהו המלאך צדקיאל? מה מספרת עליו הקבלה? כיצד הוא יכול להביא לנו שפע? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/03/151841 צפיות
מיהו המלאך גבריאל? כיצד ניתן לקבל ממנו העצמה וחוזק? כיצד יעזור לכם לאזן את הרוחניות שלכם עם דרישות המציאות? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה29/01/152055 צפיות
כיצד יוכל המלאך רפאל לרפא אתכם? מיהו המלאך חניאל, וכיצד יוכל להביא לחייכם אהבה? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/01/151620 צפיות
האם אפשר לתקשר עם אליהו הנביא? כיצד יש בכוחו לעזור לכם? ואיך מתקשרים עם המלאך אוריאל? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/12/141320 צפיות
האם אפשר לקבל תשובות לשאלות בחלום? כיצד מתקשרים בזמן שינה? איך מקבלים מסרים בחיי היומיום? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאמרים נוספים בנושא תקשור וטלפתיה

מאת: רוני הכהןתקשור וטלפתיה14/08/191753 צפיות
שיחה עם מתקשרת מהימנה בהחלט יכולה להעניק לאנשים רבים את הכלים לנוע אל דרך חדשה

מאת: רוני הכהןתקשור וטלפתיה08/11/152498 צפיות
זה שאנחנו לא רואים מלבד מה שמונח אל מול עינינו אין זה אומר כי לא קיים דבר מעבר לכך. כל אלה אשר מחפשים אחר טיעונים מדעיים לכך שזה בלתי אפשרי שמתקיים עולם מטא-פיזי מעבר למה שאנו חשים ורואים יכולים להסתפק בעובדה כי המדע למרות כל מה שהוא חושף נמצא עדיין בחיתוליו בעוד שכל העולם הרוחני מתקיים כבר מאז שהאדם נמצא על פני האדמה ובכל תרבות ישנו אלמנט רוחני ואיש דת רוחני שהינו בעל יכולות תקשור עם עולם זה.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151792 צפיות
תקשור עם נשמות, או תקשור עם נפטרים, הוא אחד התחומים בעולם התקשור שהיה קיים מאז ומתמיד, ואף על פי כן – רק בשנים האחרונות מדברים עליו שוב בגלוי, חזרו לעסוק בו ממקום שונה מעט מזה שהיה, וכן – הוא אחת החוויות המומלצות ביותר ומשנות החיים ביותר שתוכלו להעניק לעצמכם.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151699 צפיות
אם אינכם מכירים את המצב שבו מישהו נעלם מחייכם לנצח ולא הספקתם לפתור איתו את כל מה שהיה לכם לפתור – אתם בני מזל. אם אתם שייכים לאלו שמכירים את החוויה הזאת ואת התחושות המתלוות אליה, תקשור עם נפטרים הוא הפתרון המושלם בעבורכם.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151685 צפיות
תקשור עם מלאכים הוא אחד הסוגים העדינים והטהורים ביותר של תקשור שקיימים. הם נמצאים פה, הם חלק מהחיים שלנו – בין אם אנחנו מודעים לכך ובין אם איננו מודעים לכך, והם רוצים לעזור לנו. בשביל זה הם פה. אז מה זה בעצם ולמה כדאי להתנסות בזה? כל התשובות פה.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/07/151938 צפיות
כיצד תטהרו את המרחב לפני תקשור? איזה צבעים יעזרו לכם לתקשר? איזה קריסטל כדאי להניח בחדר? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה14/06/151658 צפיות
תקשור הפך בשנים האחרונות לאחד הענפים המיסטיים המובילים; כולכם מכירים אותו, רבים מכם התנסיתם בייעוץ באמצעותו וחלקכם בטוח למדו אותו בקורס וניסו לעשות זאת בעצמם. מהו בעצם תקשור? איך זה עובד ומתי נוכל להסתייע בו? ומה חשוב לדעת על אודותיו? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica