חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תקשור למפגש עם המדריך האינדיאני שלכם

חיות טוטם: מדריכי רפואה אינדיאניים

מרפאים שאמאניים, אינדיאנים ואחרים, רואים מדריכי רפואה כחיות עוצמה, המכונות לעיתים גם חיות טוטם. המדריכים לובשים את דמותו של בעל חיים זה או אחר, כשהם מופיעים בפני השאמאן. באופן זה ברור לשאמאן מה העוצמה אותו מביא לו מדריך הרפואה. לדוגמא, הפיל עשוי להביא איכויות כגון סבלנות ואורך רוח, הפנתר עשוי להביא מהירות, הנץ יביא יכולת ראיה למרחוק וכך הלאה.

כולנו, גם העירוניים והמנותקים ביותר מן הטבע, עדיין נושאים בתוכנו את הזכרון הארכיטיפי הקדום של בעלי חיים כמקור להשראה והעצמה, ולכן המפגש עם חיית העוצמה משמעותי וחזק כל כך.

מה משמעות חיית העוצמה שלי?

במדיטציה שנערוך כעת אתם תפגשו את חיית העוצמה שלכם. מדריכים אלה מרפאים מעצם המפגש והאינטראקציה עימם. כלומר, בעל החיים שתפגשו בתהליך המדיטציה יסביר לכם מה הכוח שהוא מביא לכם, אך יותר מכך הוא יעניק לכם מעוצמתו מעצם הקשר שיווצר ביניכם. זה האופן בו עובד התקשור כתהליך של ריפוי והעצמה.

בעל החיים עצמו יכול להיות קטן כגדול. הוא עשוי להיות יונק, צפור, דג או חרק. הוא עשוי אפילו להיות בעל חיים מיתי (כמו חד קרן), או בעל חיים נכחד (כגון דינוזאור). כל בעלי החיים שתפגשו אינם רוח של בעל חיים ספציפי, כי אם ארכיטיפ של אותו בעל חיים. מעין רוח קולקטיבית של הגזע שהוא מייצג.

אם נחזור על המדיטציה יתכן ונפגוש שוב ושוב את אותו בעל חיים. במקרים אחרים, יתכן ויופיעו בעלי חיים שונים, בהתאם לכוח לו אנו זקוקים באותו רגע. לדוגמא - יתכן שכרגע אתה זקוק ליכולת לראות דברים מלמעלה, כלומר לזכות לראייה רחבה של חייך ולהבין דברים שקשה לך מנקודת הראות הצרה שבה אתה נמצא כרגע. לכן, יתכן שחיית העוצמה שתופיע לפניך אם תערוך את המדיטציה כעת תהיה למשל נשר. לעומת זאת, בזמן אחר יתכן שהדבר שתהיה זקוק לו יותר מכל הוא עוצמה פנימית, כוח סבל ויכולת להתמודד עם יריבים אגרסיביים וחזקים. אם תערוך מדיטציה אז יתכן שתפגוש דוקא חיית עוצמה כמו דוב.

תקשור למפגש עם חיית העוצמה יערך ביער. היער מייצג במחשבה הקולקטיבית שלנו את כל מה שטבעי ופראי. בהיותו בית גידול למגוון רחב של בעלי חיים, הוא מתאים מאוד כזירת המפגש עם חיית העוצמה.

המדיטציה למפגש עם חיית העוצמה

· התחילו בנשימות והרפיה, הגנות ופתיחת העין השלישית (ראו מאמר קודם בנושא זה).

· דמיינו שאתם נמצאים בשדה ירוק ופתוח, הנמצא במקום פסטורלי ושליו בטבע.

· מהשדה יוצא שביל המוביל אל תוך יער עתיק המשדר רוחניות. נכנסים אל היער, וממשיכים על השביל בתוכו.

· היער מלא חיים: מים זורמים, צפורים בשלל גוונים, ובעלי חיים מכל סוג אפשרי.

· השביל מוביל אל מעבה היער, ושם – נפתח אל קרחת יער.

· חיית העוצמה מתקרבת אליכם מאחור. כיצד היא נשמעת? האם אתם שומעים צעדים כבדים או קלים? מהירים או איטיים? אולי אתם שומעים בכלל משק כנפיים? האם היא משמיעה קול הרומז על זהותה?

· אתם מסתובבים אחורנית באיטיות ורואים מיהי חיית העוצמה שלכם. הציגו עצמכם, ובררו עימה מה התפקיד שלה בחייכם, ואיזו עוצמה באה להעניק לכם. יתכן ותדבר איתכם בשפת בני האדם, ויתכן שתעביר את מסריה באופן טלפתי.

· נותנים לחיה לשאת אתכם למסע הכרות, במהלכו יתכן ותעביר לכם מסרים, ותעניק לכם את עוצמתה בצורת מבט, מגע, ריקוד, או סמל עוצמה שתיתן לכם.

· הודו לה, הפרדו וחיזרו בחזרה בדרך בה הגעתם. צאו מההרפיה בספירה מ-1 עד 10.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דר´ זפרן הוא מורה רוחני ידוע, סופר רב מכר ומנחה סדרה משלו בטלויזיה. הוא מנהל את המכללה ללימודים רוחניים, המציעה קורסי תקשור, שחזור גלגולים ואימון אישי בגישה רוחנית (קואצ'ינג רוחני).

הוא נחשב מורה של מורים בקהילה האלטרנטיבית. רבים מתלמידיו עוסקים בתקשור, שחזור גלגולים ואימון רוחני כמקצוע.

ניתן ליצור עימו קשר באמצעות "המכללה ללימודים רוחניים", בטלפון 03-5660066.

מידע נוסף באתר הבית של דר' ירון זפרן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דר' ירון זפרן

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/07/151941 צפיות
כיצד תטהרו את המרחב לפני תקשור? איזה צבעים יעזרו לכם לתקשר? איזה קריסטל כדאי להניח בחדר? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה03/05/152105 צפיות
כיצד יכול המלאך מיכאל לעזור לכם? מיהו המלאך כמאל? כיצד יוכלו שניהם לעזור לכם להצליח? כיצד הוא יכול להביא לנו שפע? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה25/03/153245 צפיות
מיהו המלאך צדקיאל? מה מספרת עליו הקבלה? כיצד הוא יכול להביא לנו שפע? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/03/151842 צפיות
מיהו המלאך גבריאל? כיצד ניתן לקבל ממנו העצמה וחוזק? כיצד יעזור לכם לאזן את הרוחניות שלכם עם דרישות המציאות? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה29/01/152056 צפיות
כיצד יוכל המלאך רפאל לרפא אתכם? מיהו המלאך חניאל, וכיצד יוכל להביא לחייכם אהבה? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/01/151624 צפיות
האם אפשר לתקשר עם אליהו הנביא? כיצד יש בכוחו לעזור לכם? ואיך מתקשרים עם המלאך אוריאל? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/12/141322 צפיות
האם אפשר לקבל תשובות לשאלות בחלום? כיצד מתקשרים בזמן שינה? איך מקבלים מסרים בחיי היומיום? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאמרים נוספים בנושא תקשור וטלפתיה

מאת: רוני הכהןתקשור וטלפתיה14/08/191755 צפיות
שיחה עם מתקשרת מהימנה בהחלט יכולה להעניק לאנשים רבים את הכלים לנוע אל דרך חדשה

מאת: רוני הכהןתקשור וטלפתיה08/11/152506 צפיות
זה שאנחנו לא רואים מלבד מה שמונח אל מול עינינו אין זה אומר כי לא קיים דבר מעבר לכך. כל אלה אשר מחפשים אחר טיעונים מדעיים לכך שזה בלתי אפשרי שמתקיים עולם מטא-פיזי מעבר למה שאנו חשים ורואים יכולים להסתפק בעובדה כי המדע למרות כל מה שהוא חושף נמצא עדיין בחיתוליו בעוד שכל העולם הרוחני מתקיים כבר מאז שהאדם נמצא על פני האדמה ובכל תרבות ישנו אלמנט רוחני ואיש דת רוחני שהינו בעל יכולות תקשור עם עולם זה.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151796 צפיות
תקשור עם נשמות, או תקשור עם נפטרים, הוא אחד התחומים בעולם התקשור שהיה קיים מאז ומתמיד, ואף על פי כן – רק בשנים האחרונות מדברים עליו שוב בגלוי, חזרו לעסוק בו ממקום שונה מעט מזה שהיה, וכן – הוא אחת החוויות המומלצות ביותר ומשנות החיים ביותר שתוכלו להעניק לעצמכם.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151708 צפיות
אם אינכם מכירים את המצב שבו מישהו נעלם מחייכם לנצח ולא הספקתם לפתור איתו את כל מה שהיה לכם לפתור – אתם בני מזל. אם אתם שייכים לאלו שמכירים את החוויה הזאת ואת התחושות המתלוות אליה, תקשור עם נפטרים הוא הפתרון המושלם בעבורכם.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה11/10/151689 צפיות
תקשור עם מלאכים הוא אחד הסוגים העדינים והטהורים ביותר של תקשור שקיימים. הם נמצאים פה, הם חלק מהחיים שלנו – בין אם אנחנו מודעים לכך ובין אם איננו מודעים לכך, והם רוצים לעזור לנו. בשביל זה הם פה. אז מה זה בעצם ולמה כדאי להתנסות בזה? כל התשובות פה.

מאת: דר' ירון זפרןתקשור וטלפתיה01/07/151941 צפיות
כיצד תטהרו את המרחב לפני תקשור? איזה צבעים יעזרו לכם לתקשר? איזה קריסטל כדאי להניח בחדר? דר' ירון זפרן, מתקשר ומורה לתקשור, עונה לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר ששואלים תלמידיו.

מאת: מאיר בן מרוםתקשור וטלפתיה14/06/151660 צפיות
תקשור הפך בשנים האחרונות לאחד הענפים המיסטיים המובילים; כולכם מכירים אותו, רבים מכם התנסיתם בייעוץ באמצעותו וחלקכם בטוח למדו אותו בקורס וניסו לעשות זאת בעצמם. מהו בעצם תקשור? איך זה עובד ומתי נוכל להסתייע בו? ומה חשוב לדעת על אודותיו? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica