חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתי בכלל שווה לבצע מחזור משכנתא? הנה ההסבר

מאת: דרור אטרימשכנתא16/02/20172001 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

משכנתא היא איננה בגדר הטבה או פריווילגיה שמעניק לכם הבנק בגלל שאתם זכאים לה. חשוב לזכור שכל עוד מדובר בלקיחת משכנתא מדובר הלכה למעשה בסוג רכישה של מוצר מדף שהבנק מוכר לכם. בדיוק כשם שאתם שוקלים תנאים מסוימים בבואכם לרכוש רכב חדש או דירה, עליכם גם לשקול תנאים כאלה ואחרים ולנהל משא ומתן בעת רכישתה של המשכנתא עם הבנק ממנו אתם עתידים לרכוש את המשכנתא.

בעת רכישתה של משכנתא חשוב בראש ובראשונה לבדוק את הריבית שאותה תצטרכו לשלם לבנק עבור פריסת התשלומים עד להחזר ההלוואה. ראשית, רכישת המשכנתא משתלמת עבור הבנק שמכר לכם אותה והוא זה שנהנה מהעסקה, ככל שסכום המשכנתא יהיה גדול יותר כך גם הריבית המצטברת תהיה גדולה יותר והבנק יהיה הגורם המרכזי שיצא מורווח מרכישתה של המשכנתא.

מכיוון שהשוק הוא דינאמי וחלים בו שינויים בלתי פוסקים בהיבטים הכלכליים, סביר מאד להניח שהמשא ומתן אותו ניהלתם מול הבנק בעת רכישת המשכנתא, יניב תוצאות אחרות בעתיד בהתאם לאותם השינויים במשק. עסקה אשר השתלמה לכם בעבר עתידה להפוך במרוצת השנים לעסקת הפסד בשל כמה סיבות דוגמת, שינויים רציניים בהכנסות או בהוצאות החודשיות וכן תנודות בשער הדולר או במדד המחירים לצרכן.

גורמים אלו עלולים להפוך את המשכנתא ללא כדאית עבור הלווים ונדרשת מהם בחינה מחודשת של סך כל האפשרויות העומדות בפניהם על מנת להביא לשיפור בתנאי העסקה. הבנק מאפשר לשפר את תנאי העסקה על ידי פעולה בנקאית הנקראת מחזור משכנתא.

מתי כדאי לבצע מחזור משכנתא?

כאמור אחד מן הגורמים בגינם יש צורך למחזר משכנתא הוא כאשר ההוצאות החודשיות עולות או יורדות בצורה משמעותית, רכישה או התקנה של תשתיות בבית אשר כרוכות בעלויות משמעותיות לא אחת מחייבת את הלווים לערוך מחזור משכנתא.

בשנים האחרונות יותר ויותר בתים בישראל מבינים את היתרונות הרווחיים שבהתקנת מערכת ביתית של אנרגיה סולארית. המלכוד המרכזי בא לידי ביטוי בעלויות ראשוניות גבוהות במיוחד על מנת להתקין תשתיות עבור מערכת של אנרגיה סולארית. הבנקים המסחריים נחשבים כגורמי האשראי המרכזיים עבור הלקוחות הפרטיים.

מחזור משכנתא עבור אנשים המעוניינים לשפר את עסקת ההלוואה הראשונית בהתאם להוצאות הנוספות שעליהם כעת לשלם עבור התקנתה של תשתית סולארית בביתם יכול מאד להשתלם, אך חשוב ראשית להתייעץ עם רואה חשבון ואכן להבטיח את כדאיות העסקה בהתאם לרווחים העתידיים.

 



תגיות המאמר: משכנתא


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שלום רב לכולם, היינו שמחים לספר לכם על חברת יד ביד ייעוץ משכנתאות. החברה מתמחה בכל סוג המשכנתאות אבל בעיקר בכל הקשור לתחום אחד משכנתא לסגירת הלוואות, זה התחום שהחברה עוסקת בו וזה התחום העיקרי שלה. אם מעניין אתכם לקרוא עוד על החברה, אנחנו ממליצים בחום להיכנס לתוך האתר שלה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דרור אטרי

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי26/03/194047 צפיות
כאשר הבנק מסרב למשכנתא, מגיעים למצב שבו הכול נמצא בסימן שאלה ולא יודעים מה לעשות מכאן. במצב הזה צריכים לעצור דקה אחת, לקחת אוויר ולהחליט מה עושים. הכוונה שלי היא להגיע למצב שבו אתם מבינים שהדרך הנכונה היא להביא מומחה למשכנתאות של מסורבים כדי שיוכל להשיג את האישור הנדרש ולהביא תוצאות.

מאת: דרור אטריאימון לחינוך08/02/193033 צפיות
הבנק מסרב לתת לכם משכנתא? לא מוכנים להסתפק במשכנתא חוץ בנקאית כל שהיא? רוצים להילחם כדי לקחת משכנתא בנקאית? בשביל זה אני כאן, שמי מרטין בוקסדורף ואני משיג משכנתאות למסורבים מזה עשר שנים. יש לי מאות ממליצים שישמחו להעיד על המקצועיות שלי!

מאת: דרור אטריאימון לאיכות חיים23/01/193176 צפיות
הבנק מסרב למשכנתא? הלכתם לבנקים ולא מצליחים לקבל משכנתא? אני האיש שלכם! צריכים מומחה שייכנס לתוך הנעליים שלכם וישיג עבורכם משכנתא? שמי מרטין בוקסדורף ובעשר השנים האחרונות- אני משיג משכנתאות בנקאיות עבור אנשים שלא מצליחים לקבל משכנתא בכוחות עצמם.

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193106 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192940 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריעסקים מקוונים03/01/194271 צפיות
אחרי שעוברים פשיטת רגל, הדבר הראשון שרוצים זה קצת שקט רוגע. אבל קצת לאחר מכן, רוצים להתחיל לחזור לחיים הסדירים ולקחת משכנתא. אם זה על נכס קיים כדי לסגור הלוואות שהצטברו באמצעות משכנתא על נכס קיים או אפילו לקנות נכס חדש ולהתחיל את החיים מחדש.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193005 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאמרים נוספים בנושא משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222560 צפיות
המדריך למתחילים לקבלת משכנתא. היכן כדאי להשקיע בנכס נדל"ן? איזה מגבלות יכולות להיות בלקיחת משכנתא? ועוד שאלות שחשוב לקבל עליהם תשובות לפני שנחליט איזה משכנתא נרצה לקחת

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222553 צפיות
במאמר זה נדון על היבט המשכנתאות מכמה זוויות - השוואת משכנתאות, ייעוץ משכנתאות באזור תל אביב ומה זה משכנתא הפוכה?

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222530 צפיות
בהליכי לקיחת הלוואת משכנתא יש מאפיינים שאותם רצוי להכיר כדי להתמודד עם התהליך בצורה חיובית ומודעת עם או בלי יועצי משכנתאות. במאמר זה תגלו מהם המאפיינים של מסלולי המשכנתאות שכדאי להכיר

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222546 צפיות
לפני שמחליטים ומתחילים בתהליך לקיחת משכנתא תרשו לנו להציג לכם את מסלולי משכנתאות אשר קיימים בבנקים בישראל. ההבדלים הניכרים בין הבנקים הם אחוזי הריבית בכל מסלול כזה או אחר, אך יש גם הבדלים בין מסלולי משכנתאות עצמם שרצוי שתכירו.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222833 צפיות
כיוון והחיים הם דינמיים וסביר להניח שההחלטה שלקחתם בנוגע למשכנתא הנוכחית לפני עשור היא כבר אינה רלוונטית למצב הנוכחי שלכם כיום. מעבר לכך, העולם הפיננסי הוא גם דינמי ומשתנה בתדירות גבוה, תנאי השוק שלו מתעדכנים חדשות לבקרים.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222871 צפיות
במילים פשוטות נוכל לומר שתמהיל משכנתא הוא בעצם שילוב בין כמה מסלולי משכנתא שונים שמרכיבים יחדיו הלוואה אחת. אף על פי שמדובר בהלוואה אחת, כל מסלול ומסלול משכנתא יעמוד בפני עצמו ואינו קשור למסלולי המשכנתא האחרים בתמהיל המשכנתא.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא25/01/222871 צפיות
אם אתם כאן אז אתם כנראה מתעניינים בבנקים למשכנתאות, מה שאומר שאתם בדרך לקניית דירה, כיוון שכיום אין כמעט ומי שיכול להרשות לעצמו לרכוש דירה ללא משכנתא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica