חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדפסת פנקסי שיקים - שאלות ותשובות

מאת: אורי יוסףבנקאות01/02/20111137 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פעמים רבות אנו נכנסים לאתר הבית של בית דפוס זה או אחר, על מנת להזמין הדפסת פנקסי שיקים.
אנו קוראים את המלל בדפי האינטרנט של האתר, ועדיין אנו נותרים עם שאלות שעליהן אין מענה באתר.
במאמר זה נפרוס בפניכם תשובות לשאלות חשובות ביותר, הנוגעות לפנקסי שיקים ובתי דפוס.
אם עדיין לא התחלתם לחפש בית דפוס, או לקרוא אינפורמציה אודות פנקסי שיקים, קריאתו של מאמר זה תעניק לכם את הבסיס הנכון אודות פנקסי שיקים המוזמנים בבית דפוס.
יש לציין כי אם אינכם מוצאים את התשובה לשאלה זו או אחרת, לאחר שקראתם את המאמר, כל בית דפוס מפרסם את מספר הטלפון שלו או כתובת הדואר האלקטרוני של העסק בדף הכניסה הראשי של האתר, ומומלץ לטלפן ולקבל תשובות ברורות על שאלותיכם.

מה היתרון של הזמנת הדפסת פנקסי שיקים באמצעות בתי דפוס לעומת הבנקים?
חשוב להבין כי כמות היתרונות של הזמנת הדפסת פנקסי שיקים בבית דפוס חיצוני לבנקים הם רבים.
היתרונות יכולים לבוא לידי ביטוי במחיר, בעיצוב המותאם לעסק שלכם של פנקסי השיקים,  בשיטות ההדפסה והייצור של השיקים, ברמת האבטחה הגבוהה של הדפסת אותם פנקסים, בידיעה כי בית הדפוס המדפיס את הפנקסים הינו בית דפוס שאתם בחרתם' ולכן אתם גם מתקשרים איתו באופן ישיר ומודעים ליתרונותיו ולחסרונותיו של בית הדפוס.

נאמר לי על ידי חבר כי כל הקשור אל שיקים קשור אך ורק לבנקים, כיצד בתי דפוס נכנסים לתמונה?
נכון, העניין מבלבל. חשבון השיקים שלכם אמנם משתייך לסניף הבנק בו אתם מנהלים את החשבון העסקי שלכם, אך כל הקשור להדפסה של פנקסי שיקים אינו קשור לבנק.
כיום, כל בעל עסק או אדם פרטי המעוניין לבצע הזמנת הדפסת פנקסי שיקים, יכול לבחור באם לבצע פעולה זו על ידי הוראה לבנק, או על ידי הזמנה בבית דפוס פרטי.
אמנם הבנקים מפרסמים רשימה מומלצת של בתי דפוס אשר איתם הם עובדים, אך חשוב לדעת כי רשימה זו אינה מחייבת אתכם, או צריכה לשמש לכם כהמלצה, רק משום שהבנקים ממליצים עליהם.
רוב בתי הדפוס שעליהם הבנקים ממליצים, הינם בתי דפוס אשר איתם יש שיתוף פעולה.
באם החלטתם לבחור בית דפוס פרטי על מנת שידפיס לכם את פנקסי השיקים, הבנקים מוכרחים לאפשר לכם לעשות זאת.
אם סניף בנק מסוים אומר לכם כי הוא אינו יכול לספק לכם טופס חתום המהווה הרשאה מהבנק להדפסת שיקים בחברה פרטית, יש לכם את כל הזכות לשאול את מנהל סניף הבנק, מדוע.
אם ההסבר אינו הגיוני, ניתן לומר לו זאת, שכן יש לזכור כי החוק עומד לצידכם.

כיצד אני מבצע הזמנה של הדפסת פנקסי שיקים?
כיום, יש לך אפשרות להזמין פנקסי שיקים מהבנק או מבית דפוס פרטי.
אם בחרתם להזמין הדפסת פנקסי שיקים מבית דפוס, תוכלו לנקוט באחת מהדרכים הבאות:
1. הזמנה טלפונית - לאחר שעשיתם עבודת שולחן מקדימה (עבודת הכנה) ואתם יודעים איזה סוג של פנקסי שיקים אתם מעוניינים להזמין ומהי הכמות הדרושה לכם, התקשרו לבית הדפוס בו בחרתם ובצעו הזמנה טלפונית.
שימו לב, מומלץ לרשום מראש את כל השאלות שיש לכם על פנקסי שיקים ולהיעזר באותו נציג טלפוני של בית הדפוס.
נציג בית הדפוס, ישמח להיות לכם לעזר ולהפוך אתכם ללקוחות מרוצים של העסק שבו הוא עובד.
2. הזמנה אינטרנטית - לרוב בתי הדפוס יש אתר אינטרנט, בו אתם יכולים למלא את כל פרטי ההתקשרות שלכם ולרשום באיזה סוג פנקסי שיקים הנכם מעוניינים ומהי הכמות של הפנקסים הדרושה לכם.
3. הזמנה משולבת - כאן אתם משאירים את פרטי ההתקשרות שלכם בלבד, ויועץ של בית הדפוס חוזר אליכם, על מנת להתאים לכם פנקסי שיקים בהתאם לצרכים שלכם.
אם קיים צורך לפגישה אישית עם יועץ במעמד השיחה, הוא יקבע לכם יום ושעה בו תפגשו עם אותו יועץ.
שימו לב, הזמנות הדפסת פנקסי שיקים באמצעות האינטרנט, או הזמנות באמצעות הטלפון, מתבצעות באמצעות כרטיס אשראי.

 



תגיות המאמר: הדפסת פנקסי שיקים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורי יוסף

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי יוסף

מאת: אורי יוסףבנקאות18/07/111451 צפיות
תמיד יהיה לנו צורך בהזמנת פנקסי צ'קים המתפקדים כאמצעי תשלום נוח ויעיל לספקים ולגורמים נוספים המספקים לנו שירותים אלו ואחרים. כיום, האינטרנט והמסחר האלקטרוני הם בעלי תפקידים חשובים מאוד בכל הקשור אל רכישה ותשלום. בהתאם לכך, בשנה האחרונה אנו עדים לתופעה של התפתחות אמצעי תשלום אלקטרוניים, ביניהם צ'קים אלקטרונים העוברים תהליך עיבוד מודרני.

מאת: אורי יוסףצרכנות24/06/111305 צפיות
נייר מכתבים, חשוב בתהליך השיווק והמיתוג של עסקינו. אם גם אתם משתמשים רבות בנייר, על מנת לשלוח מכתבים לספקים, או ללקוחות החברה, חשוב לקחת בחשבון את האיכות שלו.

מאת: אורי יוסףפיננסים וכספים - כללי 14/06/111155 צפיות
בהמשך למאמר הקודם בנושא, להלן עוד מספר סיפורי צ'קים מרתקים, בעזרתם נוכל ללמוד כיצד להימנע ממצבים מביכים.

מאת: אורי יוסףפיננסים וכספים - כללי 09/06/111157 צפיות
חתן ששילם באמצעות צ'קים לנושים, נרקומן שזייף את חתימתה של קשישה, עבריין שהשתמש בשם אברג'יל כדי לפדות צ'קים, או נוכלת ששילמה למוביל באמצעות צ'קים חוזרים, כל אלו ואחרים הם סיפורי צ'קים מרתקים מחד עצובים מאידך, ומתרחשים לא מעט בארצנו הקטנה. במאמר זה נתאר מספר סיפורי צ'קים חשובים, אשר כל שנותר לנו לעשות, בדיעבד, הוא, ללמוד את לקחיהם.

מאת: אורי יוסףבנקאות23/05/111602 צפיות
מבין שלושת צורות התשלום הקיימות, פנקסי צ'קים הינם שיטת התשלום היחידה שבה תאריך התשלום נתון לשני הצדדים בעסקה. יחד עם זאת, חשוב לוודא שהצ'ק לא יגיע לידיים לא רצויות. איך עושים את זה באמצעים הכי פשוטים ולמה זה נחוץ? כל הפרטים כאן.

מאת: אורי יוסףבנקאות19/04/112357 צפיות
גניבות של פנקסי צ'קים, הינן בהחלט אפשרות שיש לקחת בחשבון. אין זה נדיר כי מישהו פורץ לביתכם ולוקח שלל, הכולל את הצ'קים שלכם. הוראות הדפסת פנקסי צ'קים בצורה חכמה ובטוחה, תגרום לכך שהאדם שגנב לכם את הצ'ק, לא יוכל להשתמש בו. מאמר זה יפרט בפניכם אודות גניבת פנקסי צ'קים, וכיצד להימנע מנזק עתידי.

מאת: אורי יוסףבנקאות14/03/111985 צפיות
כל אדם אשר זקוק לפנקסי צ'קים ומחליט לפסוח על סניף הבנק ולבצע הזמנת פנקסי צ'קים דרך בית דפוס צריך לדעת לקראת מה הוא הולך. הזמנת הפנקסים דרך בית הדפוס היא אינה פרוצדורה מסובכת אך בבואכם לבצע אותה כדאי שתכירו את התהליך ותהיו מודעים לכל הדברים שעליכם לבצע בדרך.

מאמרים נוספים בנושא בנקאות

מאת: גיא חזןבנקאות20/09/161774 צפיות
כמה סוגי עמלות אתם מכירים בחשבון הבנק שלכם? כמה עמלות בנק מתחום ההשקעות?

מאת: רמי דהןבנקאות17/11/138953 צפיות
איך לבחור בנק בצורה החכמה ביותר?

מאת: שלום כהןבנקאות18/06/132009 צפיות
לא בכדי יצא לבנקים מוניטין של גוף שקשה להתנהל מולו. בעוד שאנחנו האזרחים הקטנים זקוקים לשירותי הבנק רווחת ההנחה כי הבנק אינו זקוק לנו וכי כל הכוח נמצא בידיו.

מאת: אפרת אלעמרי בנקאות15/06/131874 צפיות
לא משנה באיזה שלב העסק שלך נמצא אם בזמן הנסיקה אם בתחילתו או במצב של ירידה או איזון כלכלי מגיע השלב בו אתה ניגש לבנק ומבקש מימון לשלב המסוים בו העסק נמצא. מכיוון שאתה נמצא בסוג של עמדת נחיתות שאתה מגיע לבנק מכיוון שאתה בעצם מבקש ממנו כסף והוא צריך לקבל סיבה מספיק טובה להשקיע בך ולא באחר אתה חייב למצוא את הדרך הנכונה לגשת לבנק עם המיזם העסקי שלך.

מאת: יוסי אמודאיבנקאות20/12/128592 צפיות
חברת הדירוג טוענת כי יכולת ההפסדים של הבנק מוגבלת. כריות רווחיות שלא בלטו לטובה ומוגבלות ע"י מבנה הוצאות קשיח ויעילות תפעולית נמוכה.

מאת: משה פנחס seoבנקאות17/12/128658 צפיות
צ`קים מסחריים שאנו רוצים לנכות אותם ניתן לבצע במספר חברות לניכיון כאן תוכלו לראות את ההסבר כיצד הדבר מתבצע והמלצות וטיפים כיצד לבצע זאת.

מאת: Michal Cohenבנקאות08/11/128788 צפיות
תוכניות חיסכון הן דרך מעולה להשגת יעדים בטווח הקצר והארוך. יעדים כלכליים אלה יכולים להיות רכישת דירה, רכב, השקעה בעסק, חיסכון לתקופת הפנסייה, חיסכון ללימודי הילדים וכדומה. בשונה מהלוואות שבהן הכסף אמנם ניתן באופן מיידי בתוכנית חיסכון ניתן לממש את הכסף רק בתום תקופת החיסכון. לכן, נשאלת השאלה – מה הופך תוכנית חיסכון למשתלמת כל כך בזמן שהלוואה עושה זאת מהר יותר? התשובה פשוטה: את ההלוואה שלקחנו נצטרך להחזיר בתוספת ריבית גבוהה. בתוכנית חסכון הדבר הפוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica