חפש מאמרים:
שלום אורח
21.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הזמנת פנקסי שיקים - הזמנה נבונה

מאת: אורי יוסףבנקאות05/02/20111597 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל עסק או חברה זקוקים לאמצעי תשלום הנקרא: פנקסי שיקים.
צעד זה של הזמנת פנקסי שיקים צריך להתבצע בצורה נבונה.
במאמר זה נפרט את כל הצעדים שכל הנהלת חשבונות או בעל עסק צריכים לבצע לפני הזמנה של פנקסי שיקים. יישום של צעדים אלו יאפשרו לאחראי על ההזמנה לחסוך לעסק בזמן, כסף ואף לשווק אותו בצורה חכמה.

כמות הזמנת פנקסי שיקים
הדבר הראשון שמומלץ לבצע לפני שאתם ניגשים לפעולת הזמנת פנקסי שיקים הוא לבצע הערכה לגבי כמות הפנקסים. דבר זה יהיה תלוי בגודל העסק, בפעילות שלו ובאחוזי השימוש שלו באמצעי תשלום מסוג פנקסי שיקים. שימו לב, לעיתים משתלם מבחינה היבט ההוצאות של העסק להזמין כמות גדולה של פנקסי שיקים במרוכז מאשר להזמין מדי תקופה כמות קטנה של פנקסים.

הזמנת פנקסי שיקים - באיזה בית דפוס
הצעד השני לאחר ההחלטה על כמות פנקסי השיקים הרצויה לכם, הוא להתחיל לברר על בתי דפוס.
קחו בחשבון כי ישנם בתי דפוס אשר עוסקים במגוון הדפסות וישנם כאלו המתמחים בכל הקשור אל הזמנת פנקסי שיקים והדפסתם.
גם אם עלות פנקסי השיקים נמוכה קמעה בבית דפוס אחד מאשר בשני, מומלץ כי תשלמו קצת יותר ותבחרו בבית דפוס בעל וותק, המוכר בשל איכות ההדפסה שלו וההמלצות עליו.
חשוב כי תבדקו כי לבית הדפוס קיים רישיון לעסוק בהדפסת פנקסי שיקים, כי הוא משתמש ברמת אבטחה והגנה גבוהה באשר למיגון שיקים. כמו כן, וודאו כי בית הדפוס מקיים עבורכם את כל הקשור לפן התקשרותי עם הבנקים ואימות נתונים.

הזמנת שיקים - ההתקשרות עם הבנק
הרבה בעלי עסקים אינם יודעים כי כיום ניתן לבצע הזמנה של פנקסי שיקים בבית דפוס ועל ידי פעולה זו לחסוך עמלת תיווך שהבנק גובה.
אלו אשר מבינים זאת, נוטים לבחור בית דפוס אשר מאוזכר ברשימת בתי הדפוס שעליהם הבנק שלהם ממליץ.
חשוב לדעת, כי רשימה זו היא רק בגדר המלצה (הבנקים ממליצים על בתי דפוס המשתפים איתם פעולה בכל הקשור ליחסי עבודה.
כמו כן, חשוב לדעת כי אם הפקיד בסניף הבנק שלכם מגלה התנגדות כאשר אתם אומרים לו כי אתם מעוניינים לבצע הזמנת פנקסי שיקים ישירות בבית הדפוס ולא בבנק, אין לו זכות לכך.
כיום, כל אדם פרטי, עצמאי, בעל עסקים ובעל חברה בע"מ יכול להדפיס את פנקסי השיקים שלו בבית דפוס.
הבנק הוא זה שצריך לתת לאותו בית הדפוס את האישור שהוא מאשר את ההדפסה (אימות פרטים, אישור מהבנק ועוד), אלא אם מדובר במקרים חריגים שבהם הבנק צריך להסביר בכתב מדוע הוא מסרב לפעולה זו.
בית הדפוס שלכם צריך להיות אחד שרגיל לתקשר עם הבנקים בישראל בכל הקשור לאישורים ואימות נתונים על השיקים.

אופן ההזמנה של פנקסי שיקים
בשנים האחרונות כאשר אנשים התרגלו למסחר אלקטרוני, מידע ורכישות באמצעות האינטרנט, המגמה בבתי הדפוס היא לאפשר ללקוח לבצע פעולה של הזמנת פנקסי שיקים בצורה היעילה והמהירה ביותר.
ישנם בתי דפוס אשר מעמידים לרשות קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלהם טופס הזמנת פנקסי שיקים, בו הלקוח מציין באיזה סוג שיקים הוא מעוניין, כמות השיקים והערות נוספות ותוך פרק זמן קצר הם מחזירים טופס הצעת מחיר. בתי דפוס אחרים משאירים ללקוח את מספר הטלפון או מבקשים ממנו להשאיר את פרטיו על מנת שנציג טלפוני יחזור אליו ויאמת איתו את הפרטים המדויקים שנדרשים לו בכל הקשור לפנקסי השיקים והנציג אכן חוזר במהרה, מעניק אינפורמציה ומבצע סגירה של הזמנת פנקסי שיקים.
פנקסי שיקים יכולים להגיע אליכם על ידי שליח, על ידי דואר רשום וחלק מבתי הדפוס אף מאפשרים הגעה עצמית למתחם בית הדפוס על מנת לקבל את פנקסי השיקים המוזמנים.

 



תגיות המאמר: הזמנת פנקסי שיקים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורי יוסף

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי יוסף

מאת: אורי יוסףבנקאות18/07/111451 צפיות
תמיד יהיה לנו צורך בהזמנת פנקסי צ'קים המתפקדים כאמצעי תשלום נוח ויעיל לספקים ולגורמים נוספים המספקים לנו שירותים אלו ואחרים. כיום, האינטרנט והמסחר האלקטרוני הם בעלי תפקידים חשובים מאוד בכל הקשור אל רכישה ותשלום. בהתאם לכך, בשנה האחרונה אנו עדים לתופעה של התפתחות אמצעי תשלום אלקטרוניים, ביניהם צ'קים אלקטרונים העוברים תהליך עיבוד מודרני.

מאת: אורי יוסףצרכנות24/06/111306 צפיות
נייר מכתבים, חשוב בתהליך השיווק והמיתוג של עסקינו. אם גם אתם משתמשים רבות בנייר, על מנת לשלוח מכתבים לספקים, או ללקוחות החברה, חשוב לקחת בחשבון את האיכות שלו.

מאת: אורי יוסףפיננסים וכספים - כללי 14/06/111155 צפיות
בהמשך למאמר הקודם בנושא, להלן עוד מספר סיפורי צ'קים מרתקים, בעזרתם נוכל ללמוד כיצד להימנע ממצבים מביכים.

מאת: אורי יוסףפיננסים וכספים - כללי 09/06/111157 צפיות
חתן ששילם באמצעות צ'קים לנושים, נרקומן שזייף את חתימתה של קשישה, עבריין שהשתמש בשם אברג'יל כדי לפדות צ'קים, או נוכלת ששילמה למוביל באמצעות צ'קים חוזרים, כל אלו ואחרים הם סיפורי צ'קים מרתקים מחד עצובים מאידך, ומתרחשים לא מעט בארצנו הקטנה. במאמר זה נתאר מספר סיפורי צ'קים חשובים, אשר כל שנותר לנו לעשות, בדיעבד, הוא, ללמוד את לקחיהם.

מאת: אורי יוסףבנקאות23/05/111603 צפיות
מבין שלושת צורות התשלום הקיימות, פנקסי צ'קים הינם שיטת התשלום היחידה שבה תאריך התשלום נתון לשני הצדדים בעסקה. יחד עם זאת, חשוב לוודא שהצ'ק לא יגיע לידיים לא רצויות. איך עושים את זה באמצעים הכי פשוטים ולמה זה נחוץ? כל הפרטים כאן.

מאת: אורי יוסףבנקאות19/04/112358 צפיות
גניבות של פנקסי צ'קים, הינן בהחלט אפשרות שיש לקחת בחשבון. אין זה נדיר כי מישהו פורץ לביתכם ולוקח שלל, הכולל את הצ'קים שלכם. הוראות הדפסת פנקסי צ'קים בצורה חכמה ובטוחה, תגרום לכך שהאדם שגנב לכם את הצ'ק, לא יוכל להשתמש בו. מאמר זה יפרט בפניכם אודות גניבת פנקסי צ'קים, וכיצד להימנע מנזק עתידי.

מאת: אורי יוסףבנקאות14/03/111985 צפיות
כל אדם אשר זקוק לפנקסי צ'קים ומחליט לפסוח על סניף הבנק ולבצע הזמנת פנקסי צ'קים דרך בית דפוס צריך לדעת לקראת מה הוא הולך. הזמנת הפנקסים דרך בית הדפוס היא אינה פרוצדורה מסובכת אך בבואכם לבצע אותה כדאי שתכירו את התהליך ותהיו מודעים לכל הדברים שעליכם לבצע בדרך.

מאמרים נוספים בנושא בנקאות

מאת: גיא חזןבנקאות20/09/161774 צפיות
כמה סוגי עמלות אתם מכירים בחשבון הבנק שלכם? כמה עמלות בנק מתחום ההשקעות?

מאת: רמי דהןבנקאות17/11/138955 צפיות
איך לבחור בנק בצורה החכמה ביותר?

מאת: שלום כהןבנקאות18/06/132010 צפיות
לא בכדי יצא לבנקים מוניטין של גוף שקשה להתנהל מולו. בעוד שאנחנו האזרחים הקטנים זקוקים לשירותי הבנק רווחת ההנחה כי הבנק אינו זקוק לנו וכי כל הכוח נמצא בידיו.

מאת: אפרת אלעמרי בנקאות15/06/131875 צפיות
לא משנה באיזה שלב העסק שלך נמצא אם בזמן הנסיקה אם בתחילתו או במצב של ירידה או איזון כלכלי מגיע השלב בו אתה ניגש לבנק ומבקש מימון לשלב המסוים בו העסק נמצא. מכיוון שאתה נמצא בסוג של עמדת נחיתות שאתה מגיע לבנק מכיוון שאתה בעצם מבקש ממנו כסף והוא צריך לקבל סיבה מספיק טובה להשקיע בך ולא באחר אתה חייב למצוא את הדרך הנכונה לגשת לבנק עם המיזם העסקי שלך.

מאת: יוסי אמודאיבנקאות20/12/128594 צפיות
חברת הדירוג טוענת כי יכולת ההפסדים של הבנק מוגבלת. כריות רווחיות שלא בלטו לטובה ומוגבלות ע"י מבנה הוצאות קשיח ויעילות תפעולית נמוכה.

מאת: משה פנחס seoבנקאות17/12/128658 צפיות
צ`קים מסחריים שאנו רוצים לנכות אותם ניתן לבצע במספר חברות לניכיון כאן תוכלו לראות את ההסבר כיצד הדבר מתבצע והמלצות וטיפים כיצד לבצע זאת.

מאת: Michal Cohenבנקאות08/11/128789 צפיות
תוכניות חיסכון הן דרך מעולה להשגת יעדים בטווח הקצר והארוך. יעדים כלכליים אלה יכולים להיות רכישת דירה, רכב, השקעה בעסק, חיסכון לתקופת הפנסייה, חיסכון ללימודי הילדים וכדומה. בשונה מהלוואות שבהן הכסף אמנם ניתן באופן מיידי בתוכנית חיסכון ניתן לממש את הכסף רק בתום תקופת החיסכון. לכן, נשאלת השאלה – מה הופך תוכנית חיסכון למשתלמת כל כך בזמן שהלוואה עושה זאת מהר יותר? התשובה פשוטה: את ההלוואה שלקחנו נצטרך להחזיר בתוספת ריבית גבוהה. בתוכנית חסכון הדבר הפוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica