חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אימון מנהלים - שילוב של אימון אישי עם הדרכה למנהלים

מאת: יוסי וילנסקיאימון מנהלים12/02/20111663 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אימון אישי למנהלים שונה במידה רבה מסוגים רבים של אימון אישי בכך שהוא פונה לאוכלוסיה של בעלי מקצוע מסוים כשמטרת העל שלהם היא להשתפר ולהתפתח במקצוע הספציפי, כלומר "להיות מנהלים טובים יותר". נכון שקיים הבדל בין מנהלים בתחום המסעדנות לבין מנהלים בפסי ייצור ולבין מנהלים בהייטק או בכל תחום אחר, ובכל זאת, ניהול הוא מקצוע משותף למנהלים בתחומים השונים, מקצוע שדורש לימוד פיתוח והכשרה.

ככלל, אימון אישי במהותו הוא מסגרת שאינה מתבססת על הדרכה או ייעוץ אישי. מאמנים אישיים אינם בהכרח סמכות ידע. הם מנהלים תהליך בו המתאמנים מביאים את הידע, היכולות והפתרונות שלהם ומפתחים את הדרך שלהם להצליח.

הגעתי לעסוק באימון אישי בכלל, אימון אישי למנהלים בפרט, לאחר קריירה ארוכה של ניהול בכיר פעיל ושל הדרכת מנהלים בקורסים לניהול. קריירה במהלכה התמודדתי אישית עם מגוון רחב של קשיים ואתגרים ניהוליים, גייסתי והכשרתי מנהלים רבים ורכשתי השכלה פורמאלית עשירה בניהול על היבטיו השונים: משימות, פרויקטים ותהליכים, אנשים, עסקים, מוטיבציה, קבלת החלטות, תקשורת בינאישית, קשרי לקוחות ועוד. שאלתי את עצמי "מי אני במהלך אימון מנהלים?" מאמן אישי למנהלים? מדריך מנהלים בעל ידע תיאורטי רב? יועץ למנהלים המסתמך על הידע והניסיון המעשי העשיר?

את התשובה המתאימה לי גיבשתי במהרה בעזרת מנהלים שאימנתי ולבקשתם. אימון מנהלים הוא אימון אישי משולב הדרכת מנהלים משולב ייעוץ למנהלים. השילוב התגלה יעיל ביותר ואפקטיבי. מנהלים שונים בנו את התמהיל במינונים שונים לפי הצרכים האישיים שלהם. מנהלים צעירים בתחילת דרכם או מנהלים בדרג הביניים זקוקים בד"כ ליותר הדרכה ולימוד מאשר מנהלים בכירים שרכשו משך השנים השכלה ניהולית רבה ועם זאת שמחים לקבל ידע ורעיונות בתחומים נוספים כמו שיטות לקבלת החלטות, תקשורת בין אישית, גישות מודרניות לבניית מוטיבציה, מתודולוגיות לניהול "רזה" ועוד.

ובכל המקרים, אימון מנהלים הוא אימון אישי וככזה עוסק בהתאמת סגנון ניהולי אישי למנהלים ובדרכים השונות של מנהלים שונים להצליח ולמצוא את האיזון בין קריירה לבין תחומי חיים נוספים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יוסי וילנסקי, מאמן אישי מוסמך בעל ניסיון עשיר כמנהל בכיר. בעל השכלה אקדמאית עשירה במדעים, ניהול ופסיכולוגיה. עוסק למעלה מ-25 שנים בעבודה עם אנשים וקבוצות. מתמחה ב אימון אישי בונה שמשלב התמודדות עם קשיים בהווה ובנייה לעתיד, אימון  אישי חיזוק ביטחון עצמי והתפתחות אישית, אימון זוגיות, אימון קריירה, אימון מנהלים , הדרכת מנהלים, אימון עסקי.

www.yossivilenski.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי וילנסקי

מאת: יוסי וילנסקיאימון אישי10/05/113380 צפיות
הערכה עצמית, דימוי עצמי או ביטחון עצמי הם הבסיס לכוחות הפנימיים שלנו והם משפיעים על היכולות שלנו ליהנות ולהצליח בכל תחום בחיים.

מאת: יוסי וילנסקיהתמודדות עם מצבי לחץ22/02/113667 צפיות
ביטחון עצמי, דימוי עצמי, יכולת להתמודד עם פחדים או לחצים, תקשורת בנאישית אסרטיבית - המושגים קשורים קשר הדוק זה לזה. המאמר מתאר בקצרה את הקשר בין המושגים. ביטחון עצמי גבוה מאפשר התמודדות טובה עם פחדים ובכך מאפשר לקיים תקשורת בינאישית אסרטיבית. אנשים בעלי ביטחון עצמי תקין שמסוגלים להתמודד ולווסת פחדים ולקיים תקשורת בינאישית אסרטיבית אפקטיבית ייהנו משיפור בכל תחומי החיים: התפתחות אישית, זוגיות, קריירה, חברה ועוד.

מאת: יוסי וילנסקיאימון למערכות יחסים13/02/111718 צפיות
אנשים רבים משקיעים רבים בבחירת בן/בת זוג שתבטיח זוגיות ארוכת ימים. מסתבר שהתהליך של התאמת זוגיות אינו מספיק ויש ל"תחזק" באופן שוטף את הזוגיות.

מאת: יוסי וילנסקיאימון לקריירה13/02/111673 צפיות
האם מועמדים שמתראיינים יכולים ללמוד להפגין שפת גוף "חיובית" גם כאשר הם מרגישים חסרי ביטחון עצמי? האם מראיינים יכולים לסמוך על יכולתם לקרוא את שפת הגוף של המועמדים ולחרוץ גורלות בהתאם?

מאת: יוסי וילנסקיאימון אישי05/02/112851 צפיות
ההתייחסות לנושאים כמו שפת גוף או רושם ראשוני טוב הפכה אותם למיתוסים שעלולים לפגוע באלה שנוהגים לאמץ אותם.

מאת: יוסי וילנסקיאימון אישי19/01/112536 צפיות
מלמדים אותנו שאין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני טוב ובכך הורסים לעיתים קרובות לגמרי את ההזדמנות שלנו לעשות רושם טוב. אימון אישי מאפשר לאנשים להכיר את עצמם ואת הטוב שבהם טוב יותר ולהציג את האמת הטובה במקום לנסות ולשחק דמות מלאכותית ומכאנית שמנה לעשות רושם ראשוני מלאכותי מהיר.

מאת: יוסי וילנסקיאימון אישי - כללי19/01/113896 צפיות
בטחון עצמי הוא מרכיב מרכזי בכל אימון אישי ולכל מטרה ובכל תחומי החיים. בטחון עצמי הוא בעצם גורם פנימי רגשי שמשפיע על רוב היכולות שלנו לתפקד. איך מודדים רגש? איך משפרים משהו שהוא בעצם רגש? במאמר, תקציר על הגדרת המושגים בטחון עצמי - דימוי עצמי ועל הדרך בה במסגרת אימון אישי אפשר לפעול לחיזוק, לשיפור ולבניית הביטחון העצמי.

מאמרים נוספים בנושא אימון מנהלים

מאת: tiloniאימון מנהלים14/02/223278 צפיות
אימון מנהלים זהו תהליך של מעין קורס אימון עסקי המותאם במיוחד למנהלים בתחומים שונים ובארגונים שונים

מאת: יובל בן בסטאימון מנהלים23/07/205111 צפיות
סדנאות גיבוש וסדנאות לחץ ושחיקה לעובדים הן כלי מעולה לקבלת כלים להתמודדות, לגבש ובכך לעזור ולהיעזר בעובדים בכדי לצאת לדרך חדשה.

מאת: דרור אטריאימון מנהלים01/01/193174 צפיות
עומדים לפני משכנתא וניגשתם לבנק שלכם לבקש משכנתא? הבנק סירב? לא נורא, יש דרך לקחת משכנתא בנקאית, אפילו שהבנק סירב כבר למשכנתא. שמי מרטין בוקסדורף ואני יועץ מומחה להשגת משכנתאות לאחר סירוב בבנק. אני אנסה במאמר הזה להסביר איך ניגשים למשכנתא לאחר סירוב בבנק.

מאת: הדסהאימון מנהלים28/08/182909 צפיות
מנהלים ואנשי מקצוע בחברות וארגונים שונים, דוגמת מוסדות בריאות או חינוך וכן חברות בתחומים שונים במשק, יכולים להפיק רבות מלימודי פיתוח מנהיגות. כיום מרכזים שונים מציעים סדנאות, ימי עיון, כנסים והכשרות בנושא, אשר מקנים טכניקות וכלים לחיזוק כישורי מנהיגות. מומלץ לבחור בלימודים אשר הינם בעלי אופי חווייתי התנסותי ולא רק תיאורטי, ואשר מקנים כלים מעשיים בהם המשתתפים יכולים להתנסות עוד במהלך הלימודים.

מאת: רוני הכהןאימון מנהלים24/12/172898 צפיות
יש משפט נדוש שאומר shit Happens או בעברית תקלות קורות ואין מה לעשות, מדוע הוא נדוש? מכיוון שנוח ליחס אותו לטעויות שלנו או של אחרים. נוח לציין ולהמשיך לעבוד כרגיל גם שמשהו משתבש.

מאת: אילה פינקוייסאימון מנהלים05/01/172985 צפיות
כתבנו בעבר על כך שאושר ארגוני מהווה מרכיב קריטי להצלחתו של הארגון. ארגון מאושר הינו ארגון שיש בו עובדים יצירתיים יותר, בריאים יותר, הישגיים ומצליחים י

למכור מוצר יקר, מרגיש רע למכור, מוצר יקר ללקוח, טיפים לאנשי מכירות, לא רוצה לרמות את הלקוח, צמחונות, מטפל רוחני, תמיכה נפשית: עכשיו יש סיטואציה לצורך העניין שבן אדם הולך למכור מוצר, אוקי וקשה לו למכור את המוצר והסיבה שקשה לו למכור את המוצר זה כי הוא חושב שהמוצר יקר מדי, המוכר חושב שהמוצר יקר מדי אז תגיד לו אז תוזיל את המחיר, אוקי ועכשיו יכול להיות שתי תשובות אפשריות תשובה אחת "אני לא יכול להוזיל את המחיר כי..." תשובה שניה הוא בכלל שכיר, בוא נסיים את הראשונה הוא לא יכול להוזיל ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica