חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המלצות על דיאטה טובה

מאת: לינקשייקדיאטה ותזונה29/02/2012991 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנם אנשים רבים אשר מעוניינים לרדת במשקל ומנסים סוגים ושיטות שונות ומשונות של דיאטות המוצעות כיום על ידי מספר עצום של מכונים ומרכזי שומרי משקל למיניהם. דיאטת HCG היא דיאטה מסוג מיוחד אשר במהלכה מתבצע פירוק של השומן העודף בגוף, וזאת ללא פגיעה ברקמת השרירים בתהליך שאינו מזיק לבריאות כלל. גם לאחר סיומה של דיאטה זו לרוב המשקל נשאר יציב לאורך זמן ולא חוזרים למשקל שהיה לפני התחלת דיאטת HCG.

במהלך דיאטה זו מתבצע שימוש בהורמון מיוחד תוך שילוב של תזונה נכונה, אשר חוברים יחדיו על מנת להפיק את התוצאות הרצויות.

השימוש בהורמון, אשר למעשה מהווה תחליף להורמון טבעי המופק על ידי גוף האישה בזמן ההיריון, ונקרא הורמון HCG, מפרק את השומנים בגוף בצורה יעיל ומספק אנרגיה אשר במקורה מטרתו היא להגן על התינוק עקב תזונה לקויה של האם. השימוש בהורמון זה בצורה חיצונית ובשילוב תזונה נכונה מסייע בצורה יעילה להרזיה, בצורה בריאה ומבוקרת.

היתרונות בדיאטת HCG

  1. בדיאטה זו רואים תוצאות ברורות של ירידה במשקל בפרק זמן יחסית מהיר,לרוב עד 40 יום מרגע התחלת הדיאטה.
  2. התהליך המתבצע בדיאטת HCG מפרק את השומן המיותר בגוף ללא פגיעה ברקמות השרירים, בניגוד לדיאטות אחרותאשר מזיקות יותר לבריאות.
  3. האפשרות להורדה במשקל בעזרת דיאטת HCG היא של עד חמישה עשר קילוגרמים המוסרים על ידי פירוק השומןהעודף בגוף.
  4. ניתן לבצע דיאטת HCG גםללא ביצוע פעילות גופנית כלל, היות הפירוק של השומן בגוף מתבצע בעזרת ההורמוןהמיוחד.
  5. בסיומה של דיאטת HCG לאנותר עוד רפוי על פני הגוף.

ערכת הדיאטה

על מנת לרכוש את הערכה המתאימה על מנת להתחיל את דיאטת HCG יש צורך לרכוש את תוסף התזונה המיוחד, אשר כל סבב שלו מתאים למשך 40 יום. בנוסף יש לרכוש ספרון הדרכה המלווה את המשתמש לאורך השלבים השונים של הדיאטה, סרט מדידה על מנת לבדוק את ההיקפים של האזורים הרלוונטיים בגוף, ולהכין את התפריטים המאוזנים המתאימות על מנת לבצע את סוג הדיאטה בשילוב עם תוסף התזונה.

דיאטת HCG הפכה בשנים האחרונות לפופלאריות מאוד, ומוכיחה את עצמה משנה לשנה יותר ויותר. אלפי אנשים כבר רזו בעזרתה, והיא אחת מסוגי הדיאטות המומלצות ביותר.

 



תגיות המאמר: דיאטה, ירידה במשקל


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לינקשייק

מאת: לינקשייקשיקום והידרותרפיה26/03/128902 צפיות
ניתוחים פלסטיים הם למעשה טיפולים רפואיים,טיפולים המתבצעים לרוב באופן כירורגי, ומטרתם לשפץ ולייפות את הגוף. נעשה בהם שימוש לצורך שחזור איברים שעברו נזק כגון כריתת איברים והתעוותו, לעיתים אף מתבצע שחזור איברים לתיקון פגמים מולדים, והשגת מטרות משמעותיות נוספות המשפיעות על חיי המנותח או המחלים ממחלה קשה, כגון שיפור האסתטיות,הדימוי העצמי ועוד.

מאת: לינקשייקריהוט 26/03/121264 צפיות
בשעה טובה, הילד הראשון שלכם כבר גדל, הוא אינו תינוק עוד והגעתם למסקנה שיש לקנות לו חדר ילדים, או אולי אתם עוברים דירה - לדירה גדולה יותר, ולכל ילד יהיה בה חדר נפרד, וצריך לקנות ריהוט מלא לחדרי הילדים. אתם ודאי שואלים את עצמכם מאיפה מתחילים ומה עושים.

מאת: לינקשייקעיצוב תעשייתי 26/03/121399 צפיות
מעצב תעשייתי – מקצוע מבוקש תרתי משמע. מצד אחד - עיצוב תעשייתי הוא מקצוע שמבוקש על ידי צעירי רבים שמעוניינים ללמוד אותו ולעבוד בו. מצד שני – עיצוב תעשייתי הוא מקצוע שמבוקש בתעשייה אשר זקוקה לידיים עובדות בתחום זה.

מאת: לינקשייקנישואין26/03/121409 צפיות
מאמר זה מיועד עבור אלו שמחפשים רעיון להצעת נישואין. הגיע הרגע. אתם כבר רוצים להתחתן, להקים בית, להצהיר שאתם רוצים להיות יחד לנצח

מאת: לינקשייקספורט וכושר גופני - כללי26/03/121565 צפיות
רובנו מוצאים את הנאות היומיום בתחביבים שונים כגון קריאה, כתיבה, צפייה בסרט איכותי, ספורט יומיומי כריצה או רכיבה על אופניים, האזנה למוזיקה אהובה או מפגשים חברתיים ועוד.

מאת: לינקשייקגני ילדים26/03/121687 צפיות
החינוך דומה לחקלאות. על החקלאים נאמר: "הזורעים בדמעה ברינה יקצורו". כך אפשר גם לומר על מי שמחנך ילדים – הזריעה קשה, אבל היא מניבה פרי, תוצרת אותה אפשר לקטוף בשמחה רבה לאורך כל החיים.

מאת: לינקשייקיופי וטיפוח - כללי26/03/121251 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר – שלא לומר דרך מושלמת, להתחיל שבוע חדש היא באמצעות ביקור במועדון ספא. אין ספק - "שביזות יום א'" נראית אחרי ביקור במועדון ספא פחות מפחידה.

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201564 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/192004 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181702 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181284 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189774 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181509 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181577 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica