חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מקורות מימון לעסקים

מאת: אסי כהןבנקאות14/08/20129063 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מקורות מימון לעסקים

לא כל אחד יכול להקים עסק. יש צורך בחושים עסקיים בריאים, בידע בתחום היזמות, בראש כלכלי ובהמון המון אחריות. אה, ועוד משהו – צריך גם כסף. אם לשם הקמת עסק חדש, לשם הרחבת עסק קיים או לשם הוצאת עסק מקרטע מהבוץ, יזמים רבים מוצאים עצמם מחפשים מקורות מימון לעסקים, ולא יודעים באיזה מקור מימון לשים את מבטחם.

איך מוצאים מקורות מימון לעסקים?

יזמים רבים בוחרים למצוא משקיעים שייכנסו יחד איתם כשותפים בעסק. בדרך זו, יקבלו את הכסף לו הם זקוקים, אך בתמורה לו יאבדו אחוזים מהרווחים. אם אינך רוצה לבחור בדרך זו, או שפשוט אינך מוצא משקיע, ישנן גם דרכים נוספות.

ישנן לא מעט קרנות מימון לעסקים המעניקות הלוואות לעסקים הזקוקים להן. קרנות אלו נשענות לרוב על כספי תורמים או על תמיכת המדינה, ומטרתן היא לעזור לעסקים ברחבי המדינה, על מנת להגדיל את מספר מקומות העבודה בארץ, למנוע אבטלה ולתרום לצמיחה הכלכלית במשק הישראלי.

על ידי מסלולים מסוגים שונים, נרתמות הקרנות לעזרה במקומות החלשים – עסקים שזקוקים לתזרים מזומנים מיידי, יזמים צעירים עם רעיון מבריק, עסקים בפריפריה ועוד. את התמיכה הן מעניקות אך ורק למי שמוכיחים עצמם כבעלי תכנית עסקית מסודרת, ללא חובות קודמים, הגבלות או עיקולים על חשבונות הבנק, או כל דבר אחר שעשוי להוביל לכך שההלוואה תינתן לריק.

למה לבחור דווקא קרן סיוע כמקור מימון לעסקים?

קרנות סיוע הן אולי המקור הטוב ביותר למציאת מימון לעסקים. המסלולים שהן מציעות מעניקים הלוואות בסכומים יפים, עם פריסת תשלומים ארוכה ולרוב גם תקופת גרייס של כמה חודשים, שפירושה דחיית תחילת ההחזרים.

ברוב הקרנות הריבית נמוכה והוגנת והביטחונות נמוכים. ישנם גם מסלולים המציעים מימון עסקי בערבות המדינה, בהם הביטחונות והערבויות נמוכים במיוחד. כדי להיות זכאי להלוואה מטעם אחת מקרנות הסיוע, תצטרך להגיש תכנית עסקית מפורטת שתשכנע את נציגי הקרן שאתה זקוק לכסף ויודע בדיוק כיצד להפיק ממנו את המירב.

מקורות מימון נוספים

אפשרות נוספת לפתרון בעיית תזרים מזומנים היא פנייה לחברת פקטורינג. חברת פקטורינג היא פתרון כאשר יש לך הרבה לקוחות המשלמים את חובם באשראי, ואתה זקוק לכסף עכשיו ולא יכול לחכות עד למועד החיוב באשראי.

חברת הפקטורינג תשלם לך במזומן את התשלום שאמור להיכנס מאוחר יותר באשראי, כך שלך יהיה מזומן בחשבון באופן מיידי. בהגיע מועד חיוב האשראי, הכסף יועבר ישירות אל חברת הפקטורינג. איפה הרווח של אותה החברה? הכסף המזומן שהיא מעבירה לך, הוא כמובן לא הסכום במלואו אלא פחות עמלה שיכולה להגיע עד 20% מגובה הסכום.

אם יש לך צורך בעזרה כלכלית, כדאי שתפעל עכשיו. עשה תחקיר רציני לבירור כל הפרטים והדרישות שכל מקור מימון מציב. תמיד תוכל למצוא מקורות מימון לעסקים שהם חוקיים והוגנים, נצל אותם – אל תנסה את מזלך עם כל מיני גורמים מפוקפקים.

מודולר הלוואות לעסקים - http://www.modular.co.il/

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י צוות הכותבים של אתר טיסות לאילת המרכז עבור גולשיו מגוון כרטיסי טיסות זולות לאילת עם אפשרות להזמנת דילים לאילת הכוללים טיסות לאילת עם מלון.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסי כהן

מאת: אסי כהןהורות27/02/131277 צפיות
עגלות לתינוק הינו האביזר השימושי ביותר להורים ולתינוקות באופן יומיומי ולאורך זמן, גם בבית וכמובן מחוץ לבית.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131510 צפיות
מיטת תינוק הינה מיטה גדולה המתאימה לתינוק גדול יחסית בן מספר חודשים ומתאימה עד לגיל שנתיים ואף שלוש. עריסת תינוק מתאימה לתינוק החל מרגע לידתו ועד לגיל בו בו הוא מספיק גדול על מנת לעבוד למיטת התינוק.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131208 צפיות
עריסה לתינוק הינה מוצר שימושי ביותר המלווה את חייו של התינוק בחודשים הראשונים לחייו. עריסה לתינוק הינה מיטת תינוק מוקטנת המתאימה לגודלו של התינוק שאך זה נולד, ומאפשר לו לחוות שינה בטוחה, נעימה ומחבקת כמעט כמו בבטן אימו.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131069 צפיות
בעידן בו בטיחות בדרכים היא מעל הכל, אנו כהורים עושים הכל כדי לשמור על חיי ילדינו והבטיחות שלהם בכל מקום, אם זה בבית, בגן השעשועים, בגן הילדים וכמובן ברכב.

מאת: אסי כהןהריון ולידה26/02/131432 צפיות
בנישת מוצרי תינוקות, ניתן למצוא מוצרים רבים ומגוונים וכך גם מחירים רבים ושונים. מוצרי תינוקות זולים ניתן למצוא במספר חנויות יוקרתיות בארץ, או בחנויות המעידות על עצמן כי הם זולות באופן ניכר מהמתחרים.

מאת: אסי כהןהורות26/02/131468 צפיות
כיסא אוכל לתינוק הינו כיסא ייעודי לתינוקות המאפשרת ישיבה, תומכת, בטוחה ומהנה לתינוק בזמן האכילה, והישיבה במסגרת הארוחות המשפחתיות המהנות. רכישת כסא אוכל לתינוק מגיל חצי שנה להולדת התינוק בו הוא מתחיל את טעימות המזון הראשוני המוגש לו בתצורה מרוסקת.

מאת: אסי כהןהורות26/02/131168 צפיות
טיולונים הינם מוצר מצויין לפתרון הנידות של התינוק והפעוט. בדרך כלל הטיולון יהיה הרבה יותר קל משקל מרוב העגלות הממוצעות, ולכן נוח יותר לדמות המטפלת אם זו האמא, האבא, סבים ומטפלת להתנייד עם הטיולון. לרוב טיולונים לתינוק הינם מוצר משלים לעגלות התינוק המשמשות את ההורים המאושרים בחודשי חיו הראשונים של התינוק.

מאמרים נוספים בנושא בנקאות

מאת: גיא חזןבנקאות20/09/161760 צפיות
כמה סוגי עמלות אתם מכירים בחשבון הבנק שלכם? כמה עמלות בנק מתחום ההשקעות?

מאת: רמי דהןבנקאות17/11/138941 צפיות
איך לבחור בנק בצורה החכמה ביותר?

מאת: שלום כהןבנקאות18/06/131998 צפיות
לא בכדי יצא לבנקים מוניטין של גוף שקשה להתנהל מולו. בעוד שאנחנו האזרחים הקטנים זקוקים לשירותי הבנק רווחת ההנחה כי הבנק אינו זקוק לנו וכי כל הכוח נמצא בידיו.

מאת: אפרת אלעמרי בנקאות15/06/131862 צפיות
לא משנה באיזה שלב העסק שלך נמצא אם בזמן הנסיקה אם בתחילתו או במצב של ירידה או איזון כלכלי מגיע השלב בו אתה ניגש לבנק ומבקש מימון לשלב המסוים בו העסק נמצא. מכיוון שאתה נמצא בסוג של עמדת נחיתות שאתה מגיע לבנק מכיוון שאתה בעצם מבקש ממנו כסף והוא צריך לקבל סיבה מספיק טובה להשקיע בך ולא באחר אתה חייב למצוא את הדרך הנכונה לגשת לבנק עם המיזם העסקי שלך.

מאת: יוסי אמודאיבנקאות20/12/128580 צפיות
חברת הדירוג טוענת כי יכולת ההפסדים של הבנק מוגבלת. כריות רווחיות שלא בלטו לטובה ומוגבלות ע"י מבנה הוצאות קשיח ויעילות תפעולית נמוכה.

מאת: משה פנחס seoבנקאות17/12/128640 צפיות
צ`קים מסחריים שאנו רוצים לנכות אותם ניתן לבצע במספר חברות לניכיון כאן תוכלו לראות את ההסבר כיצד הדבר מתבצע והמלצות וטיפים כיצד לבצע זאת.

מאת: Michal Cohenבנקאות08/11/128776 צפיות
תוכניות חיסכון הן דרך מעולה להשגת יעדים בטווח הקצר והארוך. יעדים כלכליים אלה יכולים להיות רכישת דירה, רכב, השקעה בעסק, חיסכון לתקופת הפנסייה, חיסכון ללימודי הילדים וכדומה. בשונה מהלוואות שבהן הכסף אמנם ניתן באופן מיידי בתוכנית חיסכון ניתן לממש את הכסף רק בתום תקופת החיסכון. לכן, נשאלת השאלה – מה הופך תוכנית חיסכון למשתלמת כל כך בזמן שהלוואה עושה זאת מהר יותר? התשובה פשוטה: את ההלוואה שלקחנו נצטרך להחזיר בתוספת ריבית גבוהה. בתוכנית חסכון הדבר הפוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica