חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חוגי פילאטיס

מאת: דני גלעדפילאטיס21/02/20111498 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חוגי פילאטיס שמים דגש על קצב אחיד ורגוע. בניגוד לשיעורי כושר כמו בספינינג או באירובי, המטרה אינה לשרוף קלוריות כי אם לחזק את השרירים והגידים. רמת ההתנהלות של המדריך מותאמת לרמה של הקבוצה כולה. מרכיב העשייה והמאמץ זניחה לעומת הדיוק והביצוע הנכון של התרגילים והתנוחות. ששת עקרונות הפילאטיס הינם דרושים וחשובים לאימון טוב. סגלו לעצמכם מנהגים קבועים ולכו לחדר הכושר בשעות קבועות ובימים קבועים. ככול שמוותרים על יותר אימונים, כך קל יותר להפסיד אימוני פילאטיס.

עקרונות בסיס באימון!

הפילאטיס מתבצע לרוב על מזרן ומשלבים באימון לרוב גם מכשירים כמו מיטת קאדילק ואביזרים דוגמת כדור. בכול תרגיל ותנועה בה תחברו חשוב להקפיד על ששת עקרונות האימון. חשוב להיות מדויק ולבצע את התנוחות בדיוק כפי שהמדריך מבקש. חלק גדול מהתרגילים בפילאטיס נבע מטכניקות כמו היוגה ולכן יש דמיון רב בין השניים. מומלץ מאוד להגיע לאימון רעננים ועם ראש נקי. כשמגיעים עייפים או לא מרוכזים קל יותר "ללכת לאיבוד" בתרגיל או לבצע אותו בצורה לקויה.

קהל מעריצים גדול

אימון מסוג פילאטיס מתאים לקהל גדול של אנשים. בין אם מדובר בבני עשרה או אפילו בגיל הזהב, האימון מתעים לכולם בזכות העובדה שאינו שוחק את הגוף ואינו דורש כושר רב. הטכניקה החלה בשיקום מוגבלים ובגלגל החדש שלה הייתה ייעודית לרקדנים ולספורטאים. אנשים הסובלים מבעיות ברכיים, כתפיים או גב מוצאים את הפילאטיס אידאלי בשילוב עם פיזיותרפיה בשיקום הגוף מפציעות. רופאים רבים אוהבים להדגיש את החסרונות שבכושר גופני, אבל הפילאטיס מומלץ מאוד בזכות היתרונות המיוחדים שלו על פני יתר ענפי הספורט.

פילאטיס לצעירים

היתרון בפילאטיס נפלא עבור ילדים וצעירים. נשים בהריון גם הן יכולות להפיק אימונים שיעזרו ויכינו את הגוף ללידה קלה. טכניקה כזו מפיגה את המתחים מן השרירים ומשכיחה מחלות פרקים. אימונים על בסיס קבוע משמשים מעין "ביטוח" מפני פציעות. בכול יום אנחנו מבצעים מספר רב של פעולות שמעייפות את השרירים ומקשות על הגידים. כשמכופפים את הגב או מעקמים את הרגל מבינים שהגיע הזמן להתחיל להתאמן בצורה מסודרת בפילאטיס.

איך זה מועיל לגוף?

הסיבה שהטכניקה המודרנית כל כך מצליחה היא הזכות העבודה שמדובר קודם כול בכלי שיקומי. פילאטיס מוצע לרבים הסובלים מבעיות של חוזר איזון מרפקי או שרירי. אנו צוברים לעיתים קרובות פגיעות באיזורים שונים בגוף, נקודות אלו הולכות ונעשות פגיעות יותר. טפלו במתיחות בשרירים, בנקעים ובדלקות מבעוד מועד וסגלו לעצמכם אימונים קבועים באחד החוגים בסטודיו בקרבת הבית. היסטוריה של פציעות כמו פריצת דיסק, כאבי גב או שחיקה בסחוס מקרינים גל לאיזורים נוספים בגוף. הכאבים שתחושו בנקודה זו יקשו עליכם לבצע פעילות גופנית וכתוצאה השרירים יחלשו. כשהשרירים חלשים הפציעות חוגגות וחוזר חלילה. פשוט הירשמו לחוג פילאטיס!

 



תגיות המאמר: פילאטיס


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נכתב על ידי דני גלעד מעצב אתרי אינטרנט WE BUILD IT בניית אתר וקידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני גלעד

מאת: דני גלעדשיווק באינטרנט07/06/121391 צפיות
פיתוח אפליקציות נהייה לטרנד בקרב שיש להם עסקים, גופים, עסקים ובעלי נושא. בימינו קל מאוד מתמיד ללכת למתכנת ולבנות אפליקציות לאייפון, אנדרואיד, טאבלט ולאתרי מחשב. היכונו לאפליקציה הבאה שלך.

מאת: דני גלעדממשק משתמש07/06/127535 צפיות
פיתוח אפליקציות נהייה לטרנד אצל בעלי גורמים, גופים, חברות ובעלי מושג. היום קל מתמיד ללכת למתכנת ולבנות אפליקציות לאייפון, אנדרואיד, טאבלט ולאתרי באינטרנט. היכונו לאפליקציה שמטרתה שלכם.

מאת: דני גלעדאינטרנט - כללי07/06/121167 צפיות
פיתוח אפליקציות נהייה לטרנד בקרב בעלי עסקים, גופים, מתכנתים ובעלי מושג. בימינו קל מאוד מתמיד ללכת למתכנת ולבנות אפליקציות לאייפון, אנדרואיד, טאבלט ולאתרי מחשב. היכונו לאפליקציה הבאה שלכם.

מאת: דני גלעדעסקים מקוונים07/06/121420 צפיות
פיתוח אפליקציות נהייה לטרנד בקרבם של שיש להם חברות, גופים, פרילנסרים ובעלי דבר מה. כיום קל מתמיד ללכת למתכנת ולבנות אפליקציות לאייפון, אנדרואיד, טאבלט ולאתרי אינטרנט. היכונו לאפליקציה הבאה של הקונה.

מאת: דני גלעדתרבות דיגיטלית07/06/121364 צפיות
פיתוח אפליקציות נעשה לטרנד בקרב בעלי עסקים רבים, גופים, עסקים ובעלי דבר מה. כעת נוח מתמיד לפנות למתכנת ולבנות אפליקציות לאייפון, אנדרואיד, טאבלט ולאתרי מחשב. היכונו לאפליקציה שמטרתה שלנו.

מאת: דני גלעדאימון עסקי26/09/111355 צפיות
מאמן עסקי מסוגל לתת ביקורת טובה מאוד כיוון שהוא אינו תלוי ולכן אובייקטיבי. יעוץ ארגוני מסוגל לרענן את התרבות הארגונית ולהצביע על חולשות וקשיים ודרכים לפתרונן.

מאת: דני גלעדדיאטה ותזונה20/09/111223 צפיות
דיאטה יכולה להיות מוצלחת הרבה יורת במידה ומשלבים אותה עם פעילות גופנית כלשהי. תזונה נכונה יחד עם שמירה על אורח חיים בריא הוא מתכון לאושר.

מאמרים נוספים בנושא פילאטיס

מאת: simply smartפילאטיס31/01/215194 צפיות
בין אם את/ה חדש/ה בפילאטיס ובין אם אתה מקצוען מנוסה, תוכלו לעקוב אחריו ולבצע שינויים או תפקידים מתקדמים יותר. השלימו אימון פילאטיס מזרון לתוצאות מיטביות לגוף.

מאת: איציקפילאטיס01/01/148868 צפיות
אימון לחיטוב הגוף הוא אימון שעובד על קבוצות שרירים ועל אזורים שונים בגוף, אימון שמטרתו העיקרית היא לשפר את המראה החיצוני שלנו כמו לדוגמא הצרת היקפים

מאת: ענת רביפילאטיס17/11/1310063 צפיות
חוגי פילאטיס שונים מתקיימים היום במסגרות רבות ומוענקים לילדים, מבוגרים, גברים ונשים כאחד.

מאת: מיכאל רומנסקיפילאטיס02/09/132359 צפיות
קיימים כיום שני סוגים מרכזיים של אימון במסגרת שיטת הפילאטיס - אימון על מזרן ואימון פילאטיס מכשירים. האימון היותר נפוץ הוא אימון על המזרן, המשלב כלי עזר כמו גומייה, משקולת וכדור. גם באימון המזרן וגם באימון המכשירים, בנויה השיטה על כוח עזר, אשר מפעיל התנגדות על שריר המתאמן ומאפשר לו לגדול ולהתארך בצורה מדויקת ונכונה.

מאת: טלי גלפילאטיס12/11/128532 צפיות
בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים נרשמים אל שיעורי פילאטיס, חלק בוחרים להירשם אל שיעורים שהתרגילים בהם נעשים על מזרון ומערבים ציוד כמו למשל חישוק וכדור ואחרים בוחרים בשיעורי פילאטיס מכשירים.

מאת: בתיה כץפילאטיס06/08/128441 צפיות
שיטת התעמלות בפילאטיס זוהי שיטת התעמלות שהמטרה שלה היא לגרום לשיפור של היציבות ותפקוד הגוף במציאות היומיומית. השיטה הזאת קרויה על שם ממציא שיטה זו והוא ג'וזף פילאטיס.

מאת: ז'אנה פילאטיספילאטיס18/04/128846 צפיות
סטרס הוא לחץ ומתח נפשי הנובע ממנגנון אבולוציוני וסטרס לאורך זמן פוגע במערכת החיסונית. בחברה המערבית יש המון גורמי לחץ המעיבים על חיינו. במאמר יוסבר כיצד שיטת הפילאטיס יכולה הלוריד את רמת הסטרס בחיינו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica